Raspored održavanja poslovnih seminara:
- 05.12.2017. Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca – POPUNJENO
- 06.12.2017. Vještina vođenja "teških" i konfliktnih zaposlenika – POPUNJENO
- 11.12.2017. Strateški i operativni kontroling
- 12.12.2017. Upravljanje odnosima s kupcima – Lojalnost
- 14.12.2017. Pregovaranje i vježbe komunikacije
- 13.12.2017. Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika
Detaljan program svih seminara možete pogledati na www.poslovni.hr/seminari/ ili nas kontaktirajte na e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
1+1 GRATIS*
*kupnjom jedne kotizacije za seminar koji se održava u prosincu 2017., drugu kotizaciju dobijete gratis, a možete ju iskoristiti za bilo koji seminar koji se održava u prosincu 2017., akcija vrijedi na redovnu cijenu kotizacije, popusti se međusobno ne zbrajaju, broj mjesta je ograničen na 20 polaznika, prijave se vrše redosljedom primitka, prilikom online prijave potrebno je unijeti kod za popust KOD:281117
U KRATKO O SEMINARIMA:
11.12.2017. Strateški i operativni kontroling
Strateški i operativni kontroling ogledalo su uspješno postavljenih strateških i operativnih ciljeva. Jesu li kontroleri samo promatrači ili su aktivni i podržavajući sudionici i partneri menadžerima svih razina? Sadržaj radionice:
- Postavljanje strategije je više od priče o željama
- Kako postaviti trodimenzionalnu kocku za strateško planiranje
- Zašto je važno planirati u „pisanom obliku“?
- Kako postaviti Quo vadis matricu?
- Ograničenja operativnog planiranja
- Motivacija i izazovi za operativno planiranje
- Izazovi operativnog kontrolinga
- Operativni alati kontrolinga
- Mapiranje organizacije
- Komunikacija namjera koje imamo – „Planiranje planiranja“
Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
12.12.2017. Upravljanje odnosima s kupcima – Lojalnost
Lojalnost kupaca može opadati zbog brojnih razloga, pa je tako vaš odnos s kupcem od vitalne važnosti za uspjeh vašeg poslovanja.
Što ćete naučiti:
- Osvijestiti glavne prepreke uspješnom uspostavljanju odnosa s kupcima
- Dobiti informacije kako se postaviti i što je potrebno za izgradnju poslovnog odnosa
- Utvrditi što je vašim kupcima najvažnije
- Isplanirati ključna poboljšanja i napraviti akcijski plan provedbe.
Što možete učiniti da bolje upravljate odnosima s klijentima? Što je trenutno najslabija karika i što možete učiniti da poboljšate svoj model upravljanja odnosa s kupcima? Saznajte na jednodnevnoj radionici Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
13.12.2017. Upravljanje radnim učinkom zaposlenika
Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika. Kako dobiti maksimum od svakog zaposlenika? Kako mjeriti i evaluirati radni učinak? Kako postaviti zaduženja i odgovornost zaposlenicima? Kako motivirati i nagraditi zaposlenike? Koje teme možete očekivati:
- Što je sustav upravljanja radnim učinkom?
- Povezanost strategije s ciljevima zaposlenika
- Što su ciljevi, kompetencije i standardi
- Kako kvalitetno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju
- Kako dati i kako primiti povratnu informaciju
- Kako voditi evaluacijske razgovore
- Nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika
- Kompetencije rukovoditelja za uspješno upravljanje radnim učinkom
- Trendovi u upravljanju radnim učinkom
Kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom donosi višestruke dobrobiti cijeloj organizaciji. Vaši zaposlenici predstavljaju Vašu tvrtku. Vaš uspjeh ovisi upravo o njima. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
14.12.2017. Pregovaranje – vještine uspješnog pregovarača
Dobre pregovaračke vještine u poslovnom svijetu važna su pretpostavka osobnog uspjeha pojedinaca i poslovnog uspjeha kompanija. Usvojite znanja i vještine uspješnog pregovaranja sa najzahtjevnijim sugovornicima. Radionica sa konkretnim primjerima i vježbama iz prakse. Polaznici će na seminaru naučiti:
- kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa…)
- kako potaknuti i ostvariti suradnju sa potencijalnim poslovnim partnerom u procesu pregovaranja
- kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama?
- taktika razmjene informacija – tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
- kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
- kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
- kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
- ciljevi u pregovorima se razilaze, kako se vratiti na pravi put
- zauzeti neutralnu poziciju i realno sagledati situaciju, graditi most razumijevanja i povjerenja
- tri taktike ponašanja u pregovorima koje vode rješavanju problema
- tips&tricks – korisni savjeti i praktični primjeri
Naučite ispregovarati povoljnije uvjete, veće cijene, zauzmite čvrsti stav kod pregovora jasno i odlučno poput pregovaračkog profesionalca. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu