Proizvod koji tek treba navršiti godinu dana postojanja na tržištu, PIK Pečena šunka, ostvario je preko 10 milijuna kuna prihoda. Upravo odlukom o proizvodnji Pečene šunke, PIK Vrbovec napravio je iskorak u (na tržištu sve traženiju) kategoriju gotovih i polugotovih proizvoda te još jednom potvrdio i opravdao usmjerenost na inovacije te potrebe i želje potrošača.
Fokus kompanije vrlo je jasan – kontinuirano inoviramo i ulažemo u ključne grupe proizvoda. Upravo zato smo se odlučili i na uvođenje nove tehnologije pečenja, a rezultat koji ostvarujemo motiv je koji nas pokreće – poručio je Boris Jaranović, direktor marketinga PIK Vrbovca.
Uz spomenute rezultate u kategoriji šunki, PIK Vrbovec u ovoj godini bilježi rast prodaje i u kategoriji kobasica za kuhanje i pečenje, i to od 14 posto. Tržištu i u ovom segmentu nude vrlo širok asortiman, a top proizvodi su Kranjska i Debrecinka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu