Kupac na prvom mjestu?
Upravljanje odnosima s klijentima predstavlja njegovanje komunikacije s kupcima. Također, uključuje i organiziranje i sistematiziranje raznih poslovnih procesa u tvrtki, a posebno prodajnih aktivnosti.
3 su ključne vrijednosti koje su vezane uz odnos s klijentima:
- povjerenje,
- lojalnost
- zadovoljstvo.
Znati što kupci žele, kakve problem imaju i što im je važno kod naših proizvoda i usluga najvažnija je informacija koju možemo imati. Na taj način možemo lakše oblikovati ne samo pristup pojedinom kupcu već i poslovnu strategiju tvrtke u cjelini.
Kako uspostaviti uspješnu komunikaciju s klijentom i upravljati poslovnim odnosima? Upravljanje poslovnim odnosima s klijentima iznimno je važan dio poslovanja svake tvrtke, bez obzira na njenu veličinu. Mišljenje kupca je najvažnije, reći će neki. I doista, teško možemo zamisliti uspješnu tvrtku koja ne može na pravi način zadovoljiti potrebe svojih klijenata. To može biti jako težak posao, kako bi tvrtkama taj posao bio što lakši Poslovni dnevnik u suradnji sa vodećim stručnjacima i predavačima organizira jednodnevni seminar.
Pročitaj više o seminaru OVDJE
Naziv seminara: "Lojalnost kupaca – njegovanje poslovnih odnosa"
Datum održavanja: 12.12.2017.
Pročitaj više o seminaru OVDJE
Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje. Broj polaznika je ograničen.
Kontaktirajte nas, prijavom na jedan termin, za drugi možete ostvariti 50% popusta.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu