Italija se nije plasirala na Svjetsko prvenstvo, a prema Francu Carraru, bivšem predsjedniku nogometnog saveza, milijarda eura bit će izgubljena u oglašavanju, televizijskim pravima te prodaji roba.
Putničke agencije izgubit će na prazničkim paketima za Rusiju. Isto je s kladionicama te barovima i restoranima u Italiji.
Prema poslovnom listu Il Sole 24 Ore, izgubit će se 100 milijuna eura zbog pada prodaje oglasa.
Puma sponzorira reprezentaciju te prema procjenama gubi 140 milijuna eura u maloprodaji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu