Interna inspekcija utvrdila je da je sedamdesetak vozača ZET-a tijekom bolovanja ili godišnjega odmora vozilo za privatnike, piše N1.
Sve se otkrilo preko elektroničkih kartica koje vozači autobusa moraju imati. To je kao osobna iskaznica s čipom. Preko nje se vidi gdje ste bili i kako ste vozili, rekao je dobro upućeni izvor iz ZET-a za 24 sata.
Dodao je kako je internom kontrolom vozača njih čak 70-ak uhvaćeno na djelu, a u petak su podijelili sedam otkaza. Sudbine ostalih vozača znat će se uskoro.
"Noću bi vozili za privatnike, čak i put Slovenije te Austrije, a onda bi ujutro preuzimali autobuse ZET-a s velikim brojem putnika te bi umorni odrađivali smjenu od osam sati. Puno ih je otvaralo bolovanje po mjesec dana ili su u vrijeme godišnjeg odmora vozili za privatne prijevoznike", rekao je dobro upućen izvor iz ZET-a.
Aferu su potvrdili i u ZET-u iako nisu htjeli otkriti koliko je “uhvaćenih” vozača. "ZET provodi interne kontrole i mogu potvrditi da smo zabilježili zloupotrebu institucije bolovanja te u skladu s tim postupili", rekao je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.
Nije htio reći hoće li ZET podnijeti prijave protiv privatnih prijevoznika za koje su njihovi vozači vozili. "U to se ne bih htio upuštati. Pravna služba će odraditi svoje", kratko je rekao Jurić. Objasnio je tek da se u autobusima nalaze tahografi za koje je rekao da su svojevrsne crne kutije koje bilježe sve što vozači rade. Vozači imaju svoje memorijske kartice koje stavljaju u tahografe, a koristili su ih i kad bi vozili za privatnike autobuse. Tako su ih i otkrili.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uopće ne vidim problem da rade nešto za vrijeme godišnjeg odmora. Ali bolovanje – to je druga stvar.
Uključite se u raspravu