Britanski tjednik The Economist pozabavio se fenomenom imenovanja zračnih luka na Balkanu.
Britanski tjednik The Economist smatra da zračne luke dobivaju imena kako bi se naživcirali susjedi te kao primjer navode zagrebačku zračnu luku koju opisuju kao 'novu futurističku građevinu'.
'Preimenovana je u Zračnu luku Franjo Tuđman, po prvom hrvatskom predsjedniku, koji se u ratu borio protiv hrvatskih Srba koje je podupirala Srbija i koji su ustanovili kratkotrajnu odcijepljenu srpsku republiku na trećini hrvatskog teritorija, piše The Economist.
No zagrebački aerodrom nije jedini primjer kojeg navodi The Economist.
"Osamnaest godina nakon završetka rata na Kosovu još uvijek ne možete letjeti s Nikole Tesle na Adema Jašarija, u čiju se čast od 2010. zove aerodrom u Prištini.
Prema Economistu, "rat aerodromima" započeli su Grci 1992. kada su aerodrom u Solunu nazvali Makedoniija".
Makedonci su im uzvratili 2007. i skopski aerodrom preimenovali u "Aleksandar Veliki".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Najveca sreca za EU je izlazak VB. Sad se mogu sa Srbijom ujediniti no to se naravno nikada nece dogoditi jer i jednima i drugima je zajednicko neogranicena potreba za parazitiranjem drugih. Zemlje koje je VB stoljecima iskoristavala trebaju pokrenuti procese potrazivanja i vracanja opljackane imovine.
Britanci nam još zamjeraju što smo porazili njihove saveznike Srbe. Još kada se njihove obrane prihvati ljevičarski bastion kao što je Economist nastanu konstrukcije kakve ne bi smislio ni Savo Štrbac.
Mi sami sebe živciramo a ne susjede.
Zato su srbijanci svoju najveću zračnu luku nazvali prema najvećem hrvatskom izumitelju!
Uključite se u raspravu