Nakon što je Europa prepoznala FlixBus kao uspješan poslovni model koji zadovoljava potrebe za putovanjima suvremenog putnika kao i jednostavnost u planiranju putovanja, europski start-up planira širenje prema Silicijskog dolini. ˝Na američkom tržištu događaju se ogromne promjene kada je u pitanju sektor prijevoza putnika – javni prijevoz i održiva putovanja postaju sve važnija. FlixBus želi biti dio tih promjena te Amerikancima ponuditi povoljnu i ekološki prihvatljivu alternativu u prijevozu.˝ – izjavio je suosnivač FlixBusa, André Schwämmlein.
Kako piše Poslovni Puls, inovativan poslovni model FlixBusa odavno se pozicionirao na europskom tržištu. Uska suradnja s lokalnim autobusnim partnerima omogućila je i rast i razvoj lokalnog gospodarstva. Po istom principu FlixBus započinje širiti mrežu i u Americi.
Nakon otvorenih ureda u Berlinu, Münchenu, Parizu, Zagrebu, Milanu, Amsterdamu, Stockholmu, Aarhusu, Pragu i Budimpešti, FlixBus dodaje Los Angeles na ovu listu. Manji tim ključnih ljudi za razvoj poslovanja na američkom tržištu već je zaposlen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu