Ako želite ubrzati interakciju sa sugovornikom, koristite upitne fraze. Primjer upitnih fraza:
- Ukoliko isporučimo robu do petka, nećete otkazati narudžbu, je l' tako?
- Možemo vam poslati zamjenski uređaj, da li je to uredu?
- Dogovorili smo da ćete platiti do kraja mjeseca, je l' tako?
- Cijena za paket proizvoda je 5.000 EUR, slažete se?
Ako klijent uporno odbija ponuđene opcije, koristite pitanja kojima ćete od njega dobiti rješenje. Primjer pitanja:
- Kad biste htjeli da se isporuči?
- Kakav proizvod bi vama bio prihvatljiv?
- Što predlažete kao rješenje?
- Koliko ste spremni platiti za paket usluga?
Želite saznati kako uspješno komunicirati kod prigovora i pritužbi? Unaprijedite poslovnu komunikaciju. Dođite 5. prosinca 2017. na jednodnevni seminar Poslovnog dnevnika. Vježbajte s nama postavljanje pitanja i komunikaciju sa ljutim klijentima, razmijenite iskustva sa polaznicima, svoje najkorisnije primjere iz prakse podijeliti će s vama predavačica sa 25 godina iskustva u internacionalnoj prodaji. Ne propustite. Rezerviraj svoje mjesto.
Koje su teme i što ćemo naučiti na seminaru:
• kako profesionalno upravljati prigovorima i zašto je to bitno
• pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
• naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
• alati koji će brzo i učinkovito rješavanje prigovora (komunikacija, druga perspektiva)
• kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste, ton, ključne riječi…)
• 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte, pitajte, neutralizirajte, provjera…)
• 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
• 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
• kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
• najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe komunikacije i postavljanja pitanja
Pročitajte više o seminaru OVDJE
Organizator seminara: Poslovni dnevnik -Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu