Sedamnaest hrvatskih vinarija – Galić, Krauthaker, Zlatan otok, Jako vino, Iločki podrumi, Badel 1862, Vina Matošević, PP Orahovica, Vinarija Kozlović, Bodren, PG Jagunić, Rizman, Miloš, Osilovac, Kutjevo, Dingač – Skaramuča i Vinarija Katunar, predstavlja se ovih dana u Švicarskoj. U utorak su ‘kapljice’ promovirali u Zürichu, uz kušanje vina, te poslovne sastanke i susrete s distributerima, a isto im u četvrtak slijedi i u Ženevi, poručuju iz Udruženja vinarstva Hrvatske gospodarske komore (HGK).
“Ovo je tržište bez konkurencije u platežnoj moći i standardu, Švicarci su gurmani, redovno jedu vani i kultura stola im je dio kulture življenja. U Švicarskoj naši vinari imaju odgovoran zadatak predstaviti ponudu“, kaže Franco Kozlović, predsjednik Udruženja. Njegov tajnik Igor Barbarić istaknut će da je unatoč tome što je Švicarska Hrvatskoj tek sedmo izvozno vinsko tržište, važno ovako se promovirati. “To pridonosi i daljnjoj izgradnji brenda hrvatskih vina koje smo zbog prepoznatljivosti u inozemstvu okupili pod brendom Vina Croatia – vina mosaica”, kazao je Barbarić. Lani je u Švicarsku izvezeno 73.500 litara vina u vrijednosti 398.000 eura, a otamo ih ne uvozimo.
U odnosu na 2015. to je povećanje od čak 75%. “Skok u izvozu u godinu dana pokazuje ogroman izvozni potencijal naših vina u Švicarsku”, rekao je Barbarić. Projekt promocije u toj zemlji vrijedi 1,4 milijuna kuna, a 80% financira EU fond iz tzv. Vinske omotnice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu