Jubilarni 4000. broj hrvatskog poslovno-financijskog tjednika Privredni vjesnik, na više od 100 stranica, s nadnevkom 16. listopada 2017. krenuo je put svojih čitatelja.
Rijedak je to jubilej ne samo među tvrtkama koje bi sretno slavile 64. godinu postojanja, već je posebno značajan uzme li se u obzir kako je riječ o jednom mediju, posebno poslovnom, koji je ustrajnim radom stigao do svog 4000. broja.
Pokrenut sada već daleke 1953. pod okriljem tadašnje Gospodarske komore Hrvatske, bez obzira na promjene okolnosti i načina rada, državnih i društvenih sistema, brojnih reformskih paketa i godina, uspio se održati. I ne samo održati, nego – snažno podržan od vlasnika, Hrvatske gospodarske komore – i opstati kao vjerodostojan, analitičan, ozbiljan i provjeren izvor gospodarskih tekstova i analiza.
Sadašnji glavni urednik Darko Buković na tom je mjestu zadnjih 11,5 godina, od početka 2006. godine. Inače, Privredni vjesnik ima još jednu posebnost – u ove 64 godine i 4000 brojeva imao je samo četiri glavna urednika (uključujući i sadašnjeg), što je gotovo nevjerojatan podatak za hrvatske, a i šire medijske prilike.
Jubilarni, 4000. broj Privrednog vjesnika donosi i reprint prvog broja, kao i izjave više od 120 gospodarstvenika – čitatelja Privrednog vjesnika.
Na 64 stranice magazinskog formata, svakog ponedjeljka iz tjedna u tjedan na radnom stolu čitatelje – većinom gospodarstvenike – čekaju vijesti o poslu, aktualne informacije, analize, savjeti, stavovi, mišljenja.
Privredni vjesnik je pozornica na kojoj svi akteri gospodarstva imaju važnu ulogu, a istodobno je i zrcalo u kojem se oni vide onakvima kakvi uistinu jesu ili žele biti, ističe glavni urednik PV-a Darko Buković, definiraju i tjednik kao „glasilo gospodarstva, ali i glas gospodarstvenika“.
Privredni vjesnik je bio, jest i bit će i nadalje, uvjeren je Buković, snažna komunikacijska poluga gospodarstva, svjedok njegovih problema, uspjeha, težnji, noviteta, priča o uspjehu… zapravo sve ono što će svakom gospodarstveniku, nadamo se, olakšati poslovanje i snalaženje u moru zakonskih, provedbenih izvedbenih, naredbenih i inih propisa. Kroz sve ćemo stranice, kaže, progovarati o poslu, svim njegovim modifikacijama i specifičnostima, nuditi pune aktualne informacije, analize, savjet više, otvarati prostor za izražavanje mišljenja, stavova, prenositi natječaje i davati prostor za ponudu roba i usluga.
Promjene u medijskom i gospodarskom životu, nove tehnologije, načine promišljanja i brzinu dobivanja informacija nismo htjeli samo pratiti, već smo se aktivno pripremili, mijenjali i dopunjavali svoju ponudu i aktivnosti, dodaje Buković.
“Tako s ponosom mogu reći da osim tiskanog izdanja imamo i više od 40.000 online čitatelja tjedno, pokrenuli smo jedini tjedni televizijski gospodarski magazin koji nosi ime tjednika privredni.hr i u našoj produkciji emitira se na 12 hrvatskih lokalnih i regionalnih televizija, sa stalnom objavom reportaža na YouTube kanalu, a jedini smo i koji proizvode mjesečnik na engleskom jeziku – PV International.
Pokrenuli smo u posljednje vrijeme i dva nova premium magazina – 2u1 magazina gdje se na istom mjestu i u jednom omotu nalaze B&L, magazin o poslovnom životnom stilu, te LaMode, prvi modni magazin koji se čita, u kojima se zrcali multimedija jer se uz tekst nalaze i QR kodovi uz pomoć kojih se može pogledati i videoreportaža”, pojašnjava glavni urednik PV-a.
Privredni vjesnik posebno je poznat po svojim posebnim godišnjim izdanjima. To su Financijska industrija sa svim podacima iz svijeta banaka, osiguranja, fondova i leasinga, potom 400 najvećih hrvatskih tvrtki s jedinim rangiranjem 400 županijskih naj te Poslovna očekivanja koja na temelju ankete među gospodarstvenicima donose pogled i očekivanja od godine koja dolazi.
Privredni je utemeljio i godišnju Nagradu za ekonomskog analitičara Gorazd Nikić, prvu nagradu koja se dodjeljuje ekonomskim analitičarima prema ocjenama gospodarstvenika.
Aktivno, kao hrvatski partner, PV je dio regionalnog poslovnog kluba Biznis plus, u kojem su i sarajevsko Oslobođenje, slovenske Finance, makedonski Kapital, srpski Novi magazin te crnogorske Vijesti, osnovanog s ciljem jačanja poslovnih veza i gospodarskih aktivnosti tvrtki s tih područja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu