"Cjeloviti utjecaj električnih automobila na okoliš potrebno je detaljnije analizirati prije no što zaključimo da su oni bezopasniji od automobila s motorima na unutarnje izgaranje", kazao je Marchionne, koji je izvršni direktor Ferrarija, predsjednik uprave i izvršni direktor Fiat Chryslera te predsjednik uprave Maseratija.
"Ako se ne napravi cjelovita analiza o tome koji su temelji dobivanja električne energije, odakle ona dolazi, kako se proizvode baterije koje ugrađujete u te automobile, koji su troškovi u pogledu emisija ugljikovog dioksida i okoliša, tada su analize koje zaključuju da ćemo s električnim automobilima spasiti Zemlju besmislene", ustvrdio je Marchionne u izjavi za televizijsku kuću CNBC.
"Ako se električna energija proizvodi iz nuklearne energije, onda s tim nemam problema, time ćemo svi činiti pravu stvar. No, to će onda značiti da prihvaćamo nuklearnu energiju kao rješenje naših problema. Ali ako se oslanjate na fosilna goriva za proizvodnju, mislim da je tada problem mnogo veći", kaže Marchionne.
Marchionne ima povijest protivljenja trendu elektrifikacije u industriji. Većina velikih proizvođača automobila posjeduje određeni model električnog vozila ili barem imaju planove za njihov razvoj u idućih nekoliko godina.
Kako piše CNBC, tome je tako unatoč činjenici da električni automobili uglavnom nisu profitabilni za većinu proizvođača automobila, ili barem to još nisu postali.
Ferrari ne planira proizvodnju električnih vozila, a vodeći ljudi kompanije, kao i obožavatelji, smatraju da se takvi automobili ne bi uklopili u imidž tog automobilskog brenda.
To se možda promijeni s obzirom na konkurenciju kompanija poput Tesle, a dijelom i pritiska vlada sklonih suzbijanju emisija ugljika.
Fiat Chrysler posjeduje električne modele automobila, a kako ističe Marchionne, kompanija za svaku električnu verziju Fiata 500 izgubi čak 20 tisuća dolara, navodi Bloomberg.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Iako nacelno podrzavam elektrifikaciju, tip nije skroz u krivu. Ako palimo ugljen da dobijemo struju za te iste aute, vrlo je upitno smanjenej zagadenja.
Taj tip nema pojma o čemu govori što se vidi iz svega što izgovori! Strah od gubitka profita je sve veći, a svatko tko izađe na ulicu vidi da se s ovakvim automobilima na fosilna goriva već ne može živjeti!
Mozda bi to imalo vecu tezinu da taj isti neostvaruje profit od prodaje takvih automobila i cije firme nemaju el. vozila.
Nadalje troskovi automobila s motorima na unutarnje izgaranje i dodatno zagadjivanje okolisa proizvodnjom i koristenjem stotina dodatnih dijelova koje el. motor uopce nema i koji nema.potrebu za servisima, kao i ulja, cija proizvodnja, pa poslije zbrinjavanje takodjer zagadjuju.
I onda ono logicno kada si u gradu i setas, vozis bicikl, niko “nepljuje” po tebi otrove i nekoristis naftu, cije vadjenje je cesto izazvalo havarije mora, prerada ubija ozon i koristenje na kraju se uvlaci u pluca, biljke itd.
Tako da taj,lik nek svira kolko hoce i nek ide kod Trumpa kad mu gorivo nezagadjuje.
Uključite se u raspravu