Francuski proizvođač automobila Renault u petak je predstavio srednjoročni plan razvoja u kojem stoji da će do 2022. prodaja porasti 44 posto. Za pet godina Renault namjerava prodavati pet milijuna vozila, nasuprot lanjskih 3,47 milijuna.
To bi trebalo donijeti 70 milijardi eura prihoda i maržu od sedam posto, što je najavljeno još u veljači. Alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi u rujnu je objavila cilj od 14 milijuna prodanih automobila do 2022. godine.
Renault očekuje da će mu prodaja rasti brže nego Nissanu jer mu se približio na kineskom tržištu, a očekuje plodove nedavnih investicija u Iranu i Indiji te ruskom tržištu koje opet pokazuje znakove buđenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu