Izvršna direktorica Pepsija Indra Nooyi izjavila je kako je kompanija otišla “predaleko u promociji niskokaloričnih pića” nakon objave rezultata koji su pokazali prvi tromjesečni pad prodaje u segmentu gaziranih pića. Na tržištu Sjeverne Amerike kompanija je u tri mjeseca do početka rujna zabilježila pad prodaje gaziranih pića za 3,4 posto na godišnjoj razini na 5,3 milijardi dolara.
Prema Nooyijevom mišljenju, tvrtka je ovoga ljeta većinu oglasnih sredstava uložila na promociju manjih i niskokaloričnih brendova nauštrb glavne perjanice, Pepsija. Unatoč padu prodaje, neto dobit nadmašila je očekivanja analitičara skočivši osam posto na 2,14 milijardi dolara ili 1,49 dolara po dionici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu