Vodeći se motom «od polja do stola», Spider Grupa razvila se u vodećeg prerađivača i proizvođača ljekovitog bilja u regiji. Osnutak matičnog društva Jan-spider d.o.o. 1990. godine označio je početak stvaranja ovog uspješnog obiteljskog posla.
Spider Grupa, osnovana od strane obitelji Nemčević, vođena strašću i predanim radom svojih članova, uspješno je povezala nekoliko tvrtki u jednu veliku grupaciju. Tako se prerada ljekovitog i aromatičnog bilja odvija pod tvrtkom Jan-spider d.o.o., tvrtka Herbarium d.o.o. se brine o opremanju gotovih proizvoda-čajeva, pod tvrtkom Đolta d.o.o. obavlja se uzgoj bilja u kooperaciji te otkup, dok Biofarma d.o.o. u svom djelovanju se bavi EKO uzgojem ljekovitog bilja.
Ovaj veliki obiteljski posao pokrenula je ambiciozna i uvijek hrabra Jasna Nemčević, koja je uspjela pridobiti i supruga, magistra agronomije, Nikolu Nemčevića da joj se pridruži u ovom velikom poslovnom pothvatu. Nedugo nakon toga, u obiteljski posao uključila su se i djeca, sin Denis Nemčević, koji je nedavno primio nagradu “Europski šampioni šampiona biznisa” koju dodjeljuje Europska nezavisna agencija za izbor najmenadžera i najkompanija BiH, jugoistočne i srednje Europe, te kćer Diana Bartolić koja je kao magistra farmacije odgovorna za kvalitetu, nabavu i opće poslove tvrtke.
Brojni certifikati potvrđuju kvalitetu, a nedavne investicije njihovu konkurentnost na tržištu
Sjedište grupe nalazi se u Pitomači, na području Virovitičko-podravske županije što je pogodno za razvoj ljekovitog bilja kojeg uzgajaju na vlastitim poljima, a ono se prostire na preko 200 hektara. Zbog vlastite proizvodnje Spider Grupa ima mnogobrojne certifikate za EKO uzgoj poljoprivrednih proizvoda na vlastitim površinama, ali i gotovih proizvoda. Znak kvalitete potvrđuju: IFS FOOD VERSION 6, HACCP, EU ORGANIC, NOP, UEBT/UTZ, KOSHER standardi upravljanja kvalitetom.
Gardenolo i Naturavita kao njihovi najistaknutiji proizvodi, mogu se naći na hrvatskom i stranom tržištu. Vlastiti brand Gardenolo prepoznat je kao premium organski brend čajeva i ulja, te zbog istančanih mediteranskih okusa i mirisa čajnih napitaka. Za čajeve pod brandom Naturavita dijele partnerske odnose s Atlantic Grupom, a koji su donedavno na tržištu bili prisutni pod imenom – Cedevita čajevi. Nakon provedenog rebrandinga, Naturavita čajevi u svojoj ponudi sadrži 11 vrsta konzumnih čajeva, te 5 vrsta funkcionalnih čajeva čije se sirovine prerađuju po najvećim svjetskim standardima.
Nedavne investicije koje je Spider Grupa uložila u modernizaciju proizvodnih kapaciteta omogućile su joj da učvrsti vlastitu poziciju na svjetskom tržištu. Tim potezom još jednom je dokazala svoju predanost u poslovanju i održavanju kvalitete svoje proizvodnje te da i nakon 27 godina postojanja, neprekidno raste i drži najviše standarde kvalitete u proizvodnji ljekovitih čajeva, ulja i ostalih proizvoda.