Turska Dogus grupa predstavila je u Dubrovniku svoj novi brend luksuznih hotela Mytha Anthology s gastro brendom Il Riccio, kojim je obuhvaćen i njihov hotel Villa Dubrovnik, a u planu su još neke restoranske lokacije u Hrvatskoj, moguće u Zagrebu, Splitu, Zadru i drugdje.
"Trenutno u brendu Mytha imamo sedam hotela u Europi, od kojih je jedan Villa Dubrovnik, a dva još planiramo u Dubaiju i prvi Dogusov hotel u SAD-u, u Miamiju iduće godine. Time se Dogus grupa pozicionira u tržišnom segmentu visokog luksuza u kojemu je, osim visoke razine usluge i kvalitete, iznimno važna vrhunska gastronomija i vrhunsko osoblje", rekao je direktor Mytha Hotel Anthology Ermanno Zanini.
Zanini je naglasio i da im je u tom brendu Hrvatska jako važna, zbog svoje lokacije i ponude kvalitetnih namirnica, kao i stoga što se uklapa u mediteranski krug zemalja posebnog 'life stylea' i bogate gastronomije u kojima je većina hotela pod tim brendom (Italija, Cipar, Španjolska, Turska).
Po iznijetim podacima, vrijednost hotela u Mytha brendu je oko 1,2 milijarde eura.
Direktorica Ville Dubrovnik i regionalna menadžerica Mytha brenda Mirna Lončar Stražičić naglasila je sve veću važnost gastro ponude u hotelima visoke kategorije, što utječe i na konačnu cijenu boravka, ali i prihode kompanije i hotela.
"Ove godine Villa Dubrovnik bilježi 18 posto više prihode i 9 posto više noćenja nego lani, a porasla je i cijena pa se prosječna neto cijena na godišnjoj razini kreće oko 520 eura po smještajnoj jedinici, s time da se u sezoni penje i na 900 eura, a za apartmane i do tri tisuće eura. Takve cijene malo tko ima u Hrvatskoj, a odličnu potražnju za visokim luksuzom potvrđuje i visoka popunjenost, koja ni u 'najslabijim' mjesecima ne padne ispod 70 posto", istaknula je.
Villa Dubrovnik ima 56 smještajnih jedinica i brojne druge sadržaje i jedan je od najluksuznijih smještajnih objekata u Hrvatskoj, a najviše gostiju ima iz SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva te ove godine više i iz Kanade i Australije.
Villa Dubrovnik je u vlasništvu Dogus grupe zadnje tri godine, a njen ulazak u Mityha brend donio je, kako kaže direktorica, bolju tržišnu poziciju i bolje poslovne rezultate, kao i nove strategije i investicije u prodaju i marketing te trening i edukaciju osoblja.
"Kao i ostali u turizmu i mi smo se ove godine više 'mučili' s pronalaskom kvalitetne radne snage i taj je problem sve jači, pogotovo u Dubrovniku. Uspjeli smo se pokriti ove godine, no oko 20 posto radnika još uvijek teško nalazimo, iako nudimo dobre uvjete i nešto bolje plaće nego ostali. Ukupno smo ove sezone zapošljavali oko 120 radnika, od kojih je gotovo 40 stalno zaposlenih", kazala je Linčar Stražičić.
I ona i Zanini su poručili da bi bilo dobro da država po pitanju obrazovanja i kadrova učini više nego do sada, a vjeruju da bi gostiju imali i više da ima više avionskih linija za Dubrovnik i izvan sezonskog reda letenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.…ja ne znam da li ste vi drogirani ili što se događa s Dubrovnikom, ali, činjenica je – da
gost – na Jadranu plaća previše – NAJOBIČNIJI PROSJEČNI SMJEŠTAJ U HOTELU- kakav je u Villi Dubrovnik – koja je enormno precijenjena…….
Što je u Villi Dubrovnik tako bitno , i toliko drukčije od drugih hotela..? NIŠTA. Čisti prosjek…
malo više titraju oko gostiju, ljepše ti drže tanjur , i dva put – te pitaju da li još nešto trebaš?
Sobe su klasične, obične , normalno istrošene, nikakav poseban namještaj….mala terasica…
par fotelja…mali dio za neke sastanke…….plaža na kamenju…. zbilja bez veze ovako razvikano
i skupo bez svakog kriterija.. doručak…..koliko znam , hodaju s malim meniem i nude omlete na
petsto načina…nešto posebno???
Uključite se u raspravu