Imate li lojalne kupce? Jeste li ostvarili planiranu prodaju? Kako komunicirati sa nezadovoljnim kupcima? Koji su najnoviji trendovi u prodaji? Budite u korak sa najboljim kompanijama. U suradnji sa vodećim stručnjacima Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevne seminare u Zagrebu. Prijavite se za sudjelovanje:
U kratko o seminarima:
1) Kako zadržati kupce i povećati zaradu
Datum održavanja: 10.10.2017.
Prijavite se putem online linka OVDJE
U vrijeme kad je tržište zasićeno proizvodima i uslugama, potreban je dodatni angažman kako bi kupci odabrali baš vaš proizvod i ostali vjerni vašim uslugama. Njegovanjem dobrih poslovnih odnosa s kupcima ostvarite dodatne benefite za prodajni rezultat. Planirajte dugoročno, jer su tako prinosi puno veći. Zadovoljan klijent je lojalan i profitabilan. Donosimo odgovore na pitanja:
- Kako kupci vide vaš proizvod/uslugu?
- Koje karakteristike vašeg proizvoda/usluge kupci žele?
- Kako kupci razmišljaju?
- Tko su vaši ključni kupci?
- Imate li dobru korisničku podršku?
- Kako razviti lojalnost i vjernost kupaca?
- Kako napraviti plan za povećanje broja dugogodišnjih klijenata?
2) 5 alata za upravljanje nabavom i zalihama
Datum održavanja: 16.10.2017.
Prijavite se putem online linka OVDJE
Zalihe kao trošak u skladištu koji pogoršava likvidnost poduzeća. Kako koordinirati odjele prodaje i nabave? Kako upravljati zalihama na način koji će povećati njihov obrtaj i smanjiti njihovu razinu u skladištu? Provjerite kojih 5 alata primijeniti kako bi upravljanje zalihama pozitivno utjecalo na postavljene ciljeve poduzeća.
- ABC/XYZ analiza – izračunajte varijancu promjene i uskladite narudžbe sa prodajnom politkom
- EOQ model – broj kupovina i njihov utjecaj na smanjenje troškova nabave i utjecaj smanjenja troškova nabave na povećanu prodaju
- Balanced Score Card – postavljanje KPI u upravljanje zalihama i prodajom
- Kaizen plan aktivnosti – odgovornost i rokovi, standard i skladištenje, uspostavljanje efikasnih procesa
- Semafor odlučivanja novi život za mrtve zalihe, analiza uzroka nekurentnih zaliha, sigurnosne, optimalne i maksimalne zalihe
Ubrzani način poslovanja utječe na brzo zastarijevanje zaliha i propadanje. Što često dovodi do negativnog novčanog toka i značajnih poremećaja u poslovanju.
3) Upravljanje prigovorima i pritužbama kupaca
Datum održavanja:17.10.2017.
Prijavite se putem online linka OVDJE
Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Veoma je bitno adekvatno odgovoriti na svaki prigovor. Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama kupaca je prilagodba komunikacije različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt sa nezadovoljnim kupcima. Na edukaciji ćemo naučiti:
- profesionalno upravljati prigovorima,
- uspješno spriječiti nastajanje pritužbi,
- brzo i učinkovito riješiti prigovore,
- ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju,
- kako se nositi sa stresnim situacijama,
- što napraviti kad dođe do konflikta,
- najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe.
Iskoristite popust za rane prijave i dodatni popust za 5 ili više polaznika iz iste tvrtke.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik -Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu