5 alata za upravljanje nabavom i zalihama

Autor: Poslovni.hr , 06. listopad 2017. u 14:43
Foto: Fotolia

Možemo li upravljati zalihama na način koji će povećati njihov obrtaj i smanjiti njihovu razinu u skladištu?

Iako dio kratkotrajne imovine, zalihe se često pretvaraju u dugotrajnu imovinu. Teško ih prodajemo, zauzimaju značajan dio skladišta, utječu na pogoršanje likvidnosti i često su uzrok značajnih poremećaja u poslovanju

Ubrzani način poslovanja utječe na njihovo brzo zastarjevanje i propadanje. Spori odgovori na potrebe tržišta povećavaju njihovu razinu.

Kako koordinirati odjele prodaje i nabave kako bi zajedničkim djelovanjem došli do pozitivnog novčanog toka? Provjerite kojih 5 alata primjeniti kako bi upravljanje zalihama utjecalo na postavljene ciljeve poduzeća. Pridružite nam se na radionici  16.10.2017.

 

 

Naziv seminara: Upravljanje nabavom i zalihama
Datum i mjesto održavanja: 16.10.2017. Zagreb

Sadržaj seminara:

1. Alat u upravljanju zalihama – ABC/XYZ analiza u upravljanju zalihama

ABC/XYZ analiza – preduvjeti za primjenu ove analize – STUDIJ SLUČAJA
kako izračunati varijancu promjene
kako uskladiti narudžbe s prodajnom politikom poduzeća
usklađenost ciljeva poduzeća – Balanced Score Card u upravljanju zalihama

2. Alat u upravljanju zalihama – EOQ model u upravljanju zalihama

EOQ model upravljanja zalihama – STUDIJ SLUČAJA
broj kupovina i njihov utjecaj na smanjenje troškova nabave
utjecaj smanjenja troškova nabave na povećanu prodaju

3. Alat u upravljanju zalihama – Balanced Score Card u upravljanju zalihama

uspostavljenje kvalitetnog odnosa između sektora prodaje i nabave
postavljanje KPI u upravljanje zalihama i prodajom – STUDIJ SLUČAJA
uvođenje Balanced Score Carda u upravljanje zalihama

4. Alat u upravljanju zalihama – Kaizen u upravljanju zalihama

Uvođenje reda i planiranje zaliha
upravljanje narudžbama i uspostavljanje efikasnih procesa upravljanja nabavom
5 koraka u uvođenju reda (sortiranje, skladištenje, održavanje standardiziranje, čišćenje)
kako postaviti Kaizen plan aktivnosti – aktivnosti, odgovorne osobe, rokovi

5. Alat u upravljanju zalihama – postavljanje semafora odlučivanja

kako stvoriti novi život za mrtve zalihe
fishbone – analiza uzroka nekurentnih zaliha
sigurnosne, optimalne i maksimalne zalihe – kada je trenutak za novu narudžbu?
uočavanje i rješavanje konfliktnih ciljeva vezanih uz zalihe
određivanje jasne odgovornosti za upravljanje zalihama

ORGANIZATOR seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik

Predavačica mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close