Tri su ponuđača predala svoje ponude u drugom krugu tendera za projekt izgradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta, pokazalo je javno otvaranje ponuda koje je završeno danas u 12:21 sati. Ponude su predali austrijski Strabag, talijansko-turska zajednica ponuditelja koju čini Astaldi s turskom tvrtkom Içtas i kineska kompanija China Road and Bridge Corporation (CRBC) s partnerima.
Predstavnik talijanske zajednice u kojoj nastupaju Cimolai s njezinim partnerom nije bio na predstavljanju ponuda. Inače, procijenjena vrijednost radova od strane naručitelja Hrvatskih cesta iznosi 1,756 milijardi kuna bez PDV-a, a ponude kako se pokazuje uvelike premašuju procijenjenu vrijednost: Astaldi sa svojim turskim partnerom ponudio je izvesti radove za 2,551 milijardi kuna bez PDV-a, Strabag za 2,622 milijardi bez PDV-a, a kineski CRBC za 2,08 milijardi kuna bez PDV-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.I potrosit ce 2.5 milijardi kuna za prolazak 300 auta dnevno. Gdje je ekonomicnost ovog projekta??
Što je sljedeće? Most za Brać i Hvar?
http://arhiva.nacional.hr/clanak/13838/europa-ce-financirati-most-zadar-ancona
Po meni trebalo bi odustati od mosta. Napraviti samo pristupne ceste, a u našim brodogradilištima naručiti tri trajekta koji može prevesti 300 vozila odjednom i ugraditi u njega jake motore.
To bi bilo puno isplativije.
Ovo je samo prženje love za europske izvođače.
Što je sljedeće? Most za Brać i Hvar?
I potrosit ce 2.5 milijardi kuna za prolazak 300 auta dnevno. Gdje je ekonomicnost ovog projekta??
Uključite se u raspravu