Profesor s Oxforda i direktorica Cox Automotivea stižu na New Link

Autor: Poslovni.hr , 08. rujan 2017. u 10:10
Foto: press

Njuškalo želi dati potporu svojim poslovnim klijentima u razvoju njihova poslovanja novim znanjima sa svjetskog i s našeg tržišta, a da bi u konačnici mogli zajedničkim snagama napraviti korak više za cjelokupno tržište u Hrvatskoj, s obzirom na izazovna vremena u kojima jesmo.

Njuškalo je najveća hrvatska digitalna marketplace platforma koja svakodnevno omogućuje trgovanje između milijun kupaca i prodavatelja. Kao tržišni lider s najvećim brojem vjernih korisnika i temeljitim poznavanjem njihovih potrošačkih navika, Njuškalo i ove godine organizira New Link konferenciju, koja se održava 3. i 4. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Nakon prvog dana, kada će se ponovno susresti svi stručnjaci i grupe koje djeluju na tržištu nekretnina, 4. listopada predstavlja se i auto-moto industrija.

Posjetiteljima konferencije prvi put u Hrvatskoj najbolje svjetske prakse i trendove predstavit će Brane Kalpič sa Sveučilišta Oxford te dr.sc. Joe Peppard iz Europske škole menadžmenta i tehnologije u Berlinu, vrsni stručnjak na području informacijskih tehnologija. Na New Link konferenciju stižu i Alison Nau, direktorica najveće svjetske organizacije za inteligentna tehnološka rješenja u automobilskoj industriji Cox Automotive koja je zaslužna za udvostručenje stope rasta osiguranja motornih vozila u Velikoj Britaniji na godišnjoj razini, i Viktor Weber iz Future Real Estate Instituta, a vraća se i svjetski marketinški mag Joe Pons.

Od domaćih stručnjaka predavanja će održati član Uprave ERSTE nekretnina Robert Pokrovac, Hrvoje Paver iz Hrvatske gospodarske komore i poznata dizajnerica interijera Jelena Havelka.

– Njuškalo želi dati potporu svojim poslovnim klijentima u razvoju njihova poslovanja novim znanjima sa svjetskog i s našeg tržišta, a da bi u konačnici mogli zajedničkim snagama napraviti korak više za cjelokupno tržište u Hrvatskoj, s obzirom na izazovna vremena u kojima jesmo – objasnila je izvršna direktorica Njuškala Sanda Soptija Šiljak, dodavši kako će se osvrnuti i na zakonske okvire i regulative koji su bitni kako za agencije za promet nekretninama, tako i za autokuće i druge interesne grupe.

New Link konferencijom otvaramo i temu važnosti analitičkog pristupa podatcima i prediktivnim metodama na temelju istih – istaknula je Sanda Soptija Šiljak. Više o programu dostupno je na stranici newlinkconference.hr, a kotizacije je moguće kupiti putem Entrio sustava na www.entrio.hr.

Komentirajte prvi

New Report

Close