Facebook uvećava procjene o dosegu

Autor: Tomislav Pili , 06. rujan 2017. u 22:00
Foto: Borna Filić / Pixsell

Podaci Facebooka su napuhani između 10 i 15 milijuna ljudi.

Facebook “napumpava” podatke koliko korisnika može vidjeti neku reklamu na njegovim platformama, objavio je u srijedu Reuters pozivajući se na istraživanje agencije Pivotal Research Group. Njihovo istraživanje pokazuje kako Facebook Ads Manager tvrdi kako je potencijalni doseg u SAD-u u dobnoj skupini od 18 do 24 godine 41 milijun korisnika, a u skupini od 25 do 34 godine 60 milijuna. No, problem je u tome što toliko stanovnika u tim dobnim skupinama u Americi – nema.

Naime, Pivotal ističe kako podaci iz popisa stanovništva pokazuju da je prošle godine u SAD-u živjelo 31 milijun ljudi u dobi između 18 i 24 godine te 45 milijuna u skupini između 25 i 34 godine. Drugim riječima, podaci Facebooka su napuhani između 10 i 15 milijuna ljudi. Na upit medija za pojašnjenjem ovakve razlike, iz Facebooka su poručili su kako su njihovi podaci dizajnirani da procjene koliko ljudi može vidjeti određenu reklamu i nisu povezani s brojem stanovnika na određenom području.

Procjene su temeljene na nekoliko faktora, poput navika korisnika i njegovih lokacijskih podataka s uređaja, tvrdi najveća svjetska društvena mreža. Podsjetimo, u rujnu prošle godine otkriven je nesrazmjer u Facebookovim podacima o trajanju gledanja reklama.

Komentirajte prvi

New Report

Close