Restoran brenda KFC u gradu Hangzhou na istoku Kine osmislio je nov način plaćanja obroka – osmijehom.
Klijenti će moći koristiti opciju "Plati osmijehom" uz pomoć prepoznavanja lica, a u cilju privlačenja mlađih potrošača.
Kompanija Yum China, nastala pod okriljem američke kompanije Yum Brands Inc., pokušava povećati rast prodaje u Kini, gdje su strahovi o sigurnosti hrane i promjeni ukusa potrošača srezali prodaju od 2012. godine, prenosi Reuters.
Yum je i dalje najveći lanac brze hrane na tržištu s čak 7.685 restorana. U drugom kvartalu godine prodaja je polako rasla uz pomoć brenda KFC.
Nova prodavnica u Hangzhou, nazvana KPRO, cilja na mlađu generaciju Kineza, za koju se očekuje da će u sljedećem desetljeću utjecati na porast konzumacije.
Predsjednik kompanije Yum China, izjavio je da je ovaj restoran otvoren s ciljem privlačenja "mladih potrošača koji su u trendu i koji su voljni prihvatiti nove ukuse i inovacije".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu