Sezona je izvrsna, ali špica su proljeće i jesen

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 29. kolovoz 2017. u 22:00
Delicije hotela u vlasništvu Tullija Ferneticha/D. Marušić/PIXSELL

Times je renomirani istarski obiteljski hotel preporučio kao jedno od najboljih europskih gastro destinacija ‘ispod radara’.

Istarski boutique hotel i restoran San Rocco, vlasnika Tullia Ferneticha i otvoren 2004., ugledni je Times u svom nedjeljnom izdanju uvrstio kao jednu od preporuka za odmor u Europi.

Takva pohvala doprinosi boljem brendiranju i pozicioniraju ne samo brojnim nagradama već ovjenčanog San Rocca već i istarskog mjesta Brtonigle u kojem se nalazi, u razgovoru za Poslovni dnevnik komentirao je Fernetich.To što ih je redakcija Timesa uvrstila među šarmantnim lokacije koje valja posjetiti, kaže, ujedno je i nagrada za trud uložen posljednjih 13 godina.  

 

Fernetich

Pohvala Timesa pridonosi boljem brendiranju hotela, ali i cijele Brtonigle.

"Gostima je San Rocco atraktivan jer nudimo nešto na što možda sami nisu navikli, a u čemu mi uživamo cijeli život. U prvom redu to su mir i sigurnost, prirodne ljepote te sve gastronomske i enološke čari ovog područja", kazao je. Times je, naime, sastavio listu gradova koji su obično'ispod radara', a čija je najveća prednost to što se, za razliku od razvikanih europskih i svjetskih metropola, u njima može vrhunski jesti u spektakularnom ambijentu, ali i uvijek pronaći stol.

Oaza tartufa
Istra im je intrigantna i jer se, kako navodeu članku, radi o jedinoj regiji na svijetu gdje se tartufi mogu konzumirati svježi tijekom cijele godine – bijeli u jesen, crni u proljeće. Fernetich potvrđuje da je za sjajne rezultate najvažnija upravo ta beskompromisna kvaliteta, bilo smještaja, hrane ili vina. 

Najbolje tek dolazi
"Gotovo sve namirnice koje koristimo iz našeg su vrta. Jednom kad goste naviknete na vrsnoću, tu razinu trebate i održati. Sezona je bila odlična, ali za nas najbolje tek dolazi. Ovdje su postsezona i predsezona još uspješnija razdoblja, travanj, rujan i listopad isu najaktivniji", naglašava. Hotel San Rocco pravi je obiteljski biznis gdje svaki član obitelji "drži po jedan kantun". Supruga Rita brine o financijama, kći Luana o marketinškim aktivnostima, a Teo o meniju i vinskoj karti.  "Imamo i 20-ak zaposlenih i svi su doprinijeli smo tome da se San Rocco prezentira kao jedan od istarskih i europskih turističkih dragulja", poručio je na kraju Fernetich. 

Komentirajte prvi

New Report

Close