Zaprešićka digitalna agencija Kvaka25, specijalizirana za digitalni i mobilni marketing, ovog je tjedna objavila besplatni kratki vodič nazvan O malim tajnama YouTube-a. Radi se o priručniku uz čiju se pomoć od navedene platforme može dobiti najviše besplatnog prometa.
YouTube je odgovoran za 99 posto video sadržaja koji se gledaju na Googleovim stranicama, kažu autori, pa navedeno podrazumijeva da bi 99 posto svojih napora, barem što se tiče video marketinga, trebalo fokusirati upravo na YouTube kanale. Direktor agencije Kvaka25 Ivan Jakovac upozorava kako se video marketing sve više s televizijskih ekrana seli na YouTube, što su velike kompanije prepoznale na vrijeme. Njihove marketinške kampanje, tvrdi Jakovac, počinju na YouTubeu i tek nakon toga se sele na TV i druge medije.
"U Americi je sve veći trend snimanja poslovnih videa, kao oblika osobne promocije, umjesto vizitke. S obzirom na to da nismo našli konkretnu knjigu o tome kako poboljšati rangiranje videa na YouTubeu, odlučili smo je sami napisati, odnosno testirati i napraviti priručnik koji stvarno pomaže. Ono što je trenutno na ovu temu dostupno na internetu je ili prekomplicirano za prosječnog korisnika ili ne donosi rezultat. Motivacija nam je bila kako pomoći poduzetniku koji ne raspolaže s velikim budžetom da ostvari optimalan rezultat i kako da se njegov promotivni video što bolje prikaže kupcu u pravo vrijeme i na pravom mjestu na YouTubeu", pojašnjava.
Dakle, postoje 'trikovi' koje svatko može iskoristiti s ciljem boljeg pozicioniranja i na Google i na YouTube tražilicama, iako YouTube tražilica ima drugačiji algoritam nego Google. Na sreću, poručuje autor vodiča, puno je lakše utjecati na YouTube. Upravo je nekolicina takvih popisana u ovom priručniku, kao i pregled ključnih faktora za dostupnost i rangiranje na YouTube kanalima. To su, primjerice, preporuke kao što je optimalna duljina trajanja filmova postavljenih na ovu platformu, ukupni broj pregleda, pretplatnici i broj 'likeova' i 'dislikeova' te brojni drugi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu