Tvornica čarapa Jadran od svibnja u postupku predstečajne nagodbe, prema riječima direktora Vinka Barišića do kraja godine očekuje ročište za glasovanje o planu restrukturiranja, koji je netom izmijenjen pod utjecajem boljih rezultata koje tvrtka bilježi u prvih šest mjeseci u odnosu na plan.
Nakon završene faze ispitivanje tražbina, naime, upravo bolja slika poslovanja predstavlja sljedeću ključnu činjenicu zbog koje je Uprava odlučila predstaviti izmijenjeni plan. Informacija o njemu je objavljena preko Zagrebačke burze, a kako Barišić pojašnjava upravo stoga da "partnerima, tj. vjerovnicima pokažu novu sliku mogućnosti". "S obzirom na bolje rezultate i pozitivne trendove s izmijenjenim planom pokazujemo da ćemo lakše obaviti predstečajnu nagodbu i ispuniti obveze", kaže Barišić.
Do kraja 2017. godine Jadran očekuje povećanje prihoda za oko 10% u odnosu na 2016. godinu, što znači 40-ak milijuna kuna. Pozitivni trendovi i u predstojećem razdoblju očekuju se zbog provedenih, ali i aktualnih mjera operativnog restrukturiranja. U tom smislu se ističe suradnja s američkim dobavljačem čije će ime Jadran objaviti navodno krajem listopada, kada se predviđaju prve isporuke inovativnog proizvoda iz kategorije tzv. "kozmetičkog tekstila".
Posrijedi je veliki iskorak u nišu sve popularnije robe u Francuskoj, Velikoj Britaniji i Švicarskoj, gdje je kupci traže zbog ugrađenih dodatnih svojstava, a Jadran za sezonu zima 17/18 u toj kategoriji priprema u Europi, prema Barišiću, jedinstvene čarape obogaćene E vitaminom. "Riječ je o prvom takvom proizvodu u Europi, a njegov posebni sastojak čine mikrokapsule za hidrataciju i zaglađivanje kože.
Zbog specifične obrade te će čarape biti i nešto skuplje, ali ne ekstremno tako da će si to naši domaći kupci moći priuštiti", navodi Barišić dodajući da je u tijeku dobavljanje sirovine te da kao tekstilac i kemičar koji se dugo bavi tehnologijom ima velika očekivanje, pa čak i osobno sudjeluje u stvaranju recepture za stvaranje novog proizvoda. U važne okolnosti koje u Hrvatskoj 'kumuju' boljim rezultatima tvrtke Barišić ubraja i trenutnu situaciju s Konzumom.
A kako tvrdi, raste prodaja čarapa Jadrana kroz Konzum, te ističe i da se nove obveze izmiruju redovito. Što se izmijenjenog plana tiče, Barišić kaže kako vjeruje je ostvariv, a da će tvornica dugoročno opstati, pri čemu će se nova ulaganja u obnovu postrojenja odvijati u skladu s rezultatima. No jesen donosi ključnu rundu razgovora. S najvećim dijelom vjerovnika obavit će dodatne razgovore tijekom rujna, iako su mnogi kako doznajemo već prihvatili ovaj plan u najavi. Također, u rujnu kreću i detaljni razgovori s tri razlučna vjerovnika, od kojih je najveći Zagrebačka banka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu