Povodom obilježavanja godine dana od dolaska poznatog svjetskog brenda JumpingClay na hrvatsko i regionalno tržište te otvorenja prve interaktivne trgovine u Zagrebu, brend JumpingClay je odlučio razveseliti djecu u Kliničkom bolničkom centru Sestre Milosrdnice sa svojom jedinstvenom glinom koja razvija dječje potencijale kroz učenje i igru. JumpingClay glina, poznata kao najlakša i najmekša na svijetu, izuzetno pogodna za modeliranje, tako je dospjela u ruke djece koja ljeto, nažalost, provode u bolnici. Uz prisustvo moderatorice Anđe Marić, koja je pročitala nekoliko ulomaka iz svoje knjige „Afra“, koja govori o samopouzdanju, prijateljstvu i prihvaćanju različitosti, okupljena su djeca dobila na dar prigodne JumpingClay pakete.
„Kad sam prije godinu dana dovela ovaj brend u Hrvatsku, htjela sam igru i zabavu među djecom, ali i ostalim dobnim skupinama, učiniti drugačijom i zanimljivom. Cilj je ovog posjeta i druženja u bolnici bio dovesti igraonicu djeci te ih, makar na trenutak, odvesti na neko vedrije mjesto, mali svijet mašte u kojem mogu biti ono što jesu – djeca čiji osmijesi predstavljaju najveću sreće i zadovoljstvo.“ – izjavila je gospođa Nediljka Dokozić, vlasnica JumpingClay franšize u Hrvatskoj.
Prostorija za druženje djece u bolnici ukrašena je veselim i šarenim glinenim likovima izrađenim od posebne JumpingClay gline, a za djecu je bila organizirana i interaktivna radionica tijekom koje su se, uz stručno vodstvo zaposlenika JumpingClaya, mogli okušati u izradi različitih maštovitih kombinacija. Djeca su sa znatiželjom pristupila ovoj veseloj igri, okušavajući se tako u izradi različitih formi uz savršeni materijal JumpingClay gline koju karakterizira elastičnost i bogata paleta boja, kao i prirodno sušenje. U opuštenoj atmosferi prostorije za druženje, djecu je JumpingClay glina odvela na magično putovanje u kojem su izrađivali vlastite igračke i barem nakratko oživjeli svijet mašte. Upotreba JumpingClay gline s kojom se rado igraju djeca, ali i odrasli, potiče inovativnost, pospješuje koncentraciju te razvija samopouzdanje, inteligenciju i umjetničke vještine.
„Zahvaljujem svima koji su sudjelovali u ovoj hvalevrijednoj akciji. Sretan sam što je sve prošlo u najboljem redu, pogotovo zbog naših malih pacijenata koji su u ovome najviše uživali.“ – istaknuo je prof. dr. sc. Miroslav Harjaček, pedijatar, predstojnik Klinike za pedijatriju KBC-a Sestre Milosrdnice.
Uz Mangold d.o.o., zastupnika za JumpingClay Master franšizu za Hrvatsku, partneri su na ovom projektu i njemački brendovi Sterntaler, Goki te Feuchtmann GmbH; Mozaik knjiga – jedna od vodećih izdavačkih kuća u Hrvatskoj, Maraska d.d., koja je djecu obradovala sokovima čija su pakiranja ukrašena Disneyjevim likovima, te tvrtka Pravo Zdravo d.o.o. iz Zmijavaca, koja se bavi proizvodnjom prirodnih i zdravih sokova od voća i povrća.
Više o JumpingClay glini i radionicama saznajte na jumpingclay.hr.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu