Prva linija metroa u Beogradu, i to necjelovita, koja bi povezala Makiško polje i Pančevački most, mogla bi biti u upotrebi 2027. godine, a njen završetak do Mirijeva i druga linija od Ustaničke do Zemuna tek 2033.
To stoji u nedavno predstavljenom Master planu prometne infrastrukture Beograda, pri čemu je savjetodavnu ulogu imala britanska tvrtka WSP. "Predmet posebne studije pretpostavlja da će linija 1 do Pančevačkog mosta biti završena do 2027., nakon čega slijedi otvaranje linije 2 i ostatka linije 1 do Mirijeva do 2033. godine", stoji u predstavljenoj studiji. U Master planu postoji još nekoliko zanimljivih detalja koji nisu istaknuti na njegovoj promociji, piše Blic.
Tako se predviđa da su za trenutno glavne projekte, Stari savski most, tunel od Savske do Dunavske padine, BG vlak, te završetak unutrašnjeg magistralnog prstena (UMP) i vanjske magistralne tangente (SMP) potrebna 883 milijuna eura. Također, predlaže se i razmatranje spajanja funkcija Sekretarijata za promet i Sekretarijata za javni prijevoz, ali i paritet u tarifama za ulično i izvanulično parkiranje (garaže). Master plan prometne infrastrukture Beograda preporučuje povećanje sudjelovanja privatnih prijevoznika na autobusnim linijama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu