Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom polugodištu 2017. iznosili su 1,95 milijardi kuna.
Kako pojašnjavaju iz same Podravke, na kretanje ukupnog prihoda od prodaje, koji je niži u odnosu na isto razdoblje lani za 37,4 milijuna kuna, značajno je utjecao izostanak prihoda segmenta Pića koji je u prvom polugodištu 2016. iznosio 37,2 milijuna kuna te izostanak jednokratnog prihoda Mesnog programa koji je u istom razdoblju godinu ranije iznosio 13,7 milijuna kuna s osnove natječaja za isporuke robnih rezervi.
Neto dobit Grupe Podravka u prvom polugodištu je 24,8 milijuna kuna, što je 74,5 posto manje nego lani. Ukoliko bi samo izuzeli navedeni utjecaj Pića i Mesnog programa, prihodi Grupe Podravka ostvaruju rast od oko jedan posto. Podravka je u promatranom razdoblju gotovo 70 posto prihoda imala od prodaje na inozemnom tržištu. "U regiji Europa zabilježen je rast prihoda od prodaje od četiri posto, u regiji Rusija i ZND od 8,7 posto te u regiji Nova tržišta od 5,5 posto, dok je Adria regija jedina koja je ostvarila niže prihode od prodaje u iznosu od 4,7 posto", kažu u Podravci.
Na niže prihode od prodaje utjecale su i niže narudžbe smrznutog povrća u Rusiji, kriza u Agrokoru, pritisci u Pekarstvu u Sloveniji te promjene distributera u Zapadnoj Europi. Kada je riječ o strateškim poslovnim područjima, segment Prehrane ostvario je 1,54 milijarde kuna prihoda od prodaje. Farmaceutika je grupi doprinijela s 406,8 milijuna kuna, a što je rast od 7,3 posto u odnosu na lani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu