Kada se govori o razvoju automobilske industrije, većina tržišnih analitičara slaže se da će cestama u budućnosti dominirati električna vozila. To se najbolje može vidjeti na primjeru Nizozemske u kojoj je donesen zakonski prijedlog prema kojem se do 2025. želi zabraniti prodavanje automobila s motorima s unutarnjem izgaranjem. Slično je i u Njemačkoj u kojoj, da bi zadovoljili kriterije o smanjenju štetnih plinova, žele zabraniti prodaju i registraciju klasičnih vozila do 2030. godine.
Prema tome, jasno je da će broj električnih vozila iz godine u godinu rasti, ali razlog tomu neće biti samo najavljena zakonska regulativa. Naime, na tržištu su se počeli pojavljivati električni automobili koji cijenom i dometom mogu konkurirati klasičnim automobilima, što je do sada bio njihov najveći problem. Tu posebno treba izdvojiti Renaultov Zoe, koji je zahvaljujući novorazvijenoj bateriji Z.E. 40 udvostručio domet na impresivnih 400 kilometara, čime je postao električno vozilo s najvećom autonomijom u B segmentu.
To njegovim vlasnicima omogućuje da se bezbrižnije upute i na duži put, ne opterećujući se previše gdje se nalazi najbliža punionica. Zoe se poput ostalih električnih automobila može puniti na kućnu utičnicu, na javnim punionicama i na brzim punionicama. U Renaultu tvrde da se na 22 kW punionici, kakve su većinom u Hrvatskoj, puni tri do pet puta brže od većine električnih automobila. Iduće godine u Hrvatskoj će profunkcionirati aplikacija Z.E. Trip pomoću koje će se moći locirati i odrediti dostupnost svih postaja za punjenje, kao i Z.E. Pass koja olakšava plaćanje.
Zoe ima vrlo konkurentnu cijenu na tržištu električnih automobila, a kupci će moći birati između dvije verzije. Zoe Q90 ima 88 KS i bateriju kapaciteta 22 kWh, te stoji od 231.900 kuna, dok Zoe s baterijom Z.E. 40 ima 41 kWh, a njome opremljen Zoe iz R90 motora nudi 92 KS i stoji od 249.900 kuna. Jamstvo na bateriju traje osam godina ili 100.000 kilometara. A koliko su truda Renaultovi stručnjaci uložili u ovaj automobil možda najbolje govori činjenica da je tijekom njegova razvoja predano čak 60 patenata.