Mobilni flat-rat internet, novi paketi mobilnih usluga, naglasak ponude na pretplata povoljnijim od prepaid paketa, snažan ulazak u ponudu fiksnog interneta koristeći infrastrukturu svoje mobilne mreže i razvoj e-prodaje trećem mobilnom operateru donio je najveći kvartalni rast broja korisnika u posljednje tri godine.
Tele2 je u drugom tromjesečju privukao 34 tisuće novih korisnika te povećao svoju korisničku bazu na njih 822 tisuće. Prema izvješću matice, to se odrazilo na kvartalni rast prihoda od 4% na 309,2 milijuna kuna te rast operativne dobiti za 43% na 22,9 milijuna kuna. U Tele2 Hrvatska kažu da su na razini šest mjeseci prihode povećali za 6% na 592 mil. kuna, a EBITDA za 51%.
Unatoč, većoj profitabilnosti Tele2 je u drugom tromjesečju povećao investicije na 25 milijuna švedskih kruna ili 19 milijuna kuna. Tele2 je svoje dioničare ponovo upozorio da ima 112 milijuna kuna nenaplaćenih potraživanja od Agrokora.
“Značajnim ulaganjem u našu mrežu u proteklih 18 mjeseci podigli smo razinu kvalitete, a ulaganja u proizvode i usluge koje podižu korisničko iskustvo nastavljamo i dalje”, zaključuje čelnik Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu