Web shop je poduzetničkom dvojcu odskočna daska za širenje po zemlji

Autor: Marta Duić , 17. srpanj 2017. u 22:00
Foto: PD

Elvis Kajtazović i Dominik Milolož u novoj trgovini u zagrebačkom centru Point.

Elvis Kajtazović i Dominik Milolož, pokretači brenda bio trgovine Tvornica zdrave hrane otvorili su svoje drugo prodajno mjesto u zagrebačkom shopping centru Point. U biznis sa zdravom hranom ušli su prije tri godine i tada su bili jedini zaposlenici, a danas njihova Tvornica zdrave hrane ima 15 djelatnika, online prodaju te dvije maloprodajne trgovine .

“Oduvijek njegujemo zdrav način života pa nam je sinula ideja da zdravu i ukusnu hranu približimo svima. I sami smo u potrazi za raznim namirnicama i dodacima prehrani često bili sputavani, što zbog cijene, što zbog teškog pronalaženja. Prepoznali smo priliku u proizvodu koji dotad nije bio na hrvatskom tržištu – shirataki tjestenini, a nakon toga je sasvim prirodno i logično krenulo širenje asortimana te povećanje broja zaposlenih s obzirom na sve veći obujam posla”, objašnjavaju Kajtazović i Milolož.

Otvorili Pandorinu kutiju

Proizvode distribuiraju i u razne druge trgovine, hotele i restorane diljem Hrvatske. Naime, u sklopu poslovanja osmislili su vlastiti brend zdravih namirnica Nutrigold te su uključeni u svaki korak nastanka proizvoda – od nabavke sirovina preko pakiranja do dostave na kućni prag kupaca.

“Kada smo 2014. godine krenuli s plasmanom zdrave hrane, shvatili smo da puno ljudi ima zdravstvenih problema isključivo zbog pogrešne ishrane. Nismo ni bili svjesni da smo otvorili Pandorinu kutiju, a svojim asortimanom proizvoda zapravo smo pomogli brojnima. Naša poslovna filozofija uključuje cjenovno pristupačne zdrave proizvode i edukaciju korisnika o njima, a sinergija tih elemenata pokazala se vrlo uspješnom. Ljudi jako često misle da su zdrave namirnice skupe, ali to nije istina i zato ih je potrebno educirati. Kroz naše edukativne tekstove na web stranici vrlo brzo su i naši kupci shvatili da razumijemo zdrave namirnice i da uistinu živimo ono što radimo”, pohvalili su se Kajtazović i Milolož.

Prva godina nakon osnivanja išla je, kažu, mišjim koracima. Nakon nje i povećanja broja proizvoda u ponudi, ali i ulaganja u promociju, prodaja je iz mjeseca u mjesec rasla za 30 posto. Što se proizvoda tiče, osluškuju se potrebe kupaca.

 

15 ljudi

danas zapošljava Tvornica zdrave hrane

Uskoro novi web

Kada su krenuli s poslovanjem imali su četiri proizvoda, a sada ih je ponudi 1500 i surađuju s više od 100 proizvođača iz raznih dijelova svijeta – od Hrvatske preko Nizozemske i Velike Britanije do Litve i Šri Lanke. Kako tvrde, za tron najprodavanijeg artikla bore se chia sjemenke, himalajska sol i kokosovo ulje, koji se prodaju u velikim količinama, po nekoliko tona mjesečno.

“Ambicije su nam dosta velike i voljeli bismo se proširiti izvan Zagreba. Online prodajom dostupni smo u svim dijelovima Hrvatske, a tako bismo voljeli krenutii s maloprodajnim trgovinama. Kada je online trgovina u pitanju, kupci uglavnom kupuju mjesečne zalihe i te narudžbe su veće u odnosu na one u trgovinama, a s obzirom na to da još nemamo trgovine izvan Zagreba, web prodaja u potpunosti je posvećena gradovima izvan njega”, ističu Kajtazović i Milolož. Otkrili su i kako im je uskoro u planu loyalty program kojim će nagraditi svoje stalne kupce, a budući da su im proizvodi traženi i izvan Hrvatske u planu je i nova web stranica.

“Često dobivamo upite iz susjednih zemalja, tako da ćemo novom web stranicom koja će uključivati i web shop i portal konačno omogućiti i prodaju u tim zemljama te time pokrenuti širenje na vanjska tržišta”, zaključuju Kajtazović i Milolož.    

Komentirajte prvi

New Report

Close