Merkur osiguranje predstavilo je svoj novi časopis Wellife na atraktivnoj lokaciji Golf & Country Cluba Zagreb. Osnovna ideja Wellife časopisa bazira se na pozitivnoj inspiraciji koja čitatelje motivira na promjenu životnog stila, što reflektira i jednu od ključnih vrijednosti samog Merkur osiguranja – brigu o tome kako živimo danas, kako bi se osigurala bolja i kvalitetnija budućnost sutra.
„Merkur osiguranje se, nakon rebrandinga te novih paketa u ponudi, fokusiralo na to da se kroz pozitivnu inspiraciju ljudima pokaže koliko je bitno voditi odgovoran i aktivan život. Promjena životnog stila – iz pasivnog i nezdravog u aktivni i svjesni – jedan je od temelja našeg poslovanja. Posvetili smo se tako i temi pravilne prehrane te smo nedavno predstavili projekt „Revolucija prehrane“, nastao u suradnji sa Zakladom hrane Jamieja Olivera. Tu kampanju provodimo tijekom čitave 2017. godine, s ciljem promoviranja zdrave prehrane u kontekstu zdravstvene skrbi koju pružamo našim klijentima. Lifestyle časopis namijenjen je našim klijentima koje želimo motivirati da promijene svoj način života u pozitivnom smjeru.“ – izjavio je Dalibor Đurkan, predsjednik Uprave Merkur Osiguranja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu