Hotel Aleksandar u Budvi, gotovo tri desetljeća je dio koncepta turističkog proizvoda Hotelske grupe Budvanska rivijera, s posebnim mjestom u ponudi kompanije, piše portal Analitika. Pridržavajući se strateškog opredjeljenja kompanije, Hotelska grupa Budvanska rivijera je u posljednjih desetak godina realizirala obuhvatan program adaptacije kroz koji su uložena značajna financijska sredstva s ciljem podizanja kvalitete ponude.
Projekt adaptacije kroz investicijski program vrijedan više od 40 milijuna eura počeo je 2007. godine, a prethodno je bio orijentisan na poboljšanje ponude u Turističkom naselju Slovenska plaža, te hotelima Palas i Castellastva. Prošle godine u središtu je bila adaptacija hotela Aleksandar koji od ove godine u novom konceptu ponude, s novim hotelskim sadržajima, novim sportsko-rekreativnim kompleksom, a u kategoriji četiri zvjezdice funkcionira kao Blue star obiteljski klub hotel, tj. jedan od TUI brendova za obiteljska ljetovanja. Hotel Aleksandar prve ovogodišnje goste primio je s tržišta Skandinavije 21. svibnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu