Coface Grupa svakodnevno osigurava potraživanja 50.000 klijenata iz više od 200 zemalja svijeta.
Usko surađujući s njima, djelatnici Cofacea savjetuju ih u svim fazama poslovanja, pomažući im da predvide i procijene rizike, donesu prave odluke te se usredotoče ne rast prodaje i osvajanje novih tržišta, a rizike vezane uz neplaćanje kupaca prepuste Cofaceu.
Stručna procjena rizika postojećih i novih kupaca te analiza tržišta na kojima posluju osnovna je djelatnost Cofacea, a baza podataka s više od 65 milijuna kompanija omogućuje brzu procjenu rizika te pravovremeno upozorenje na probleme u poslovanju kupaca.
Koliko biste cijenili informaciju da će nad vašim kupcem biti otvoren stečaj ili da nema dovoljno likvidnih sredstava da podmiri obvezu prema vama? Važnost osiguranja potraživanja ogleda se upravo u dobivanju pravovremene informacije o mogućnosti nastanka takvih problema. Na taj se način omogućava klijentima koncentracija prodaje na platežno sposobne kupce.
Osnovna zadaća osiguranja potraživanja je isplata odštete u slučaju ostvarenja rizika – čime se pozitivno utječe na cash flow klijenta te vraća stabilnost imovini društva. Međutim, osiguranje potraživanja puno je šira financijska usluga od samog osiguranja jer pruža dodatne prednosti svakom osiguraniku.
Prednosti osiguranja potraživanja:
1. ZAŠTITA OD GUBITAKA
– isplata odštete u slučaju neplaćanja
– neprekinuti cash flow i zaštita imovine
2. STALNA PROCJENA RIZIKA
– neovisna, stručna procjena te stalno praćenje rizika kupaca
– pravovremena informacija o poteškoćama u poslovanju poslovnih partnera
3. RAST PRODAJE
– lakše osvajanje novih tržišta i kupaca
– povećanje prodaje postojećim kupcima
4. POVEĆANJE KONKURENTNOSTI
– sigurna prodaja bez ugovaranja dodatnih instrumenata osiguranja naplate
– produženje rokova naplate postojećim i novim kupcima bez dodatnog rizika nenaplate
Osiguranje potraživanja tako omogućuje poduzećima jasan, troškovno isplativ i fleksibilan način zaštite od neplaćanja.