Savjeti za komunikaciju sa nezadovoljnim kupcima

Autor: Poslovni.hr , 15. studeni 2017. u 08:54
Foto: Fotolia

Kod podnošenja prigovora, kupac zapravo izražava nezadovoljstvo jer smatra da nije dobio ono što je zaslužio ili platio.

Kako komunicirati sa nezadovoljnim kupcima? Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Veoma je bitno da odgovorite na svaki prigovor. Važno je da uzmete u obzir da postoje kupci koji se jednostavno vole žaliti, bez obzira kakva je usluga bila, dok s druge strane postoje ljudi koji nikad ne prigovaraju. To su uobičajene razlike u ljudskom ponašanju. Potrebno je osvijestiti vlastite percepcije, prilagoditi pristup različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt sa nezadovoljnim kupcima. 

Kako uspješno riješiti prigovor kupca? Jesu li svi prigovori i pritužbe kupaca opravdani? Kako učinkovito komunicirati sa teškim, nezadovoljnim i konfliktnim kupcima? Što je to primjerena i adekvatna komunikacija?

Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar na kojemu ćemo saznati odgovore na navedena pitanja, a svoje znanje podijeliti će s nama gđa Snježana Kupres prodajni stručnjak sa 25 godina iskustava u internacionalnoj prodaji. Seminar se održava 05. prosinca 2017. u Zagrebu. Prijave su u tijeku. Ne propustite, broj mjesta je ograničen. Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.Iskoristite popust za ranu prijavu do 21.11.2017.

 

 

Cilj seminara je naučiti:

• kako profesionalno upravljati prigovorima 
• pripremite se (niža kvaliteta proizvoda, spora isporuka, pogrešne informacije)
• naučite kako spriječiti nastajanje pritužbi (fokus na rješenje, kontrola emocija, razumijevanje)
• komunikacijski alati koji će brzo i učinkovito riješiti prigovore (komunikacija, druga perspektiva)
• kako ostvariti jasnu verbalnu komunikaciju (geste,ton,ključne riječi…)
• 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte,neutralizirajte,provjera…)
• 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom
• 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost)
• kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta,
• najpraktičnija rješenja, primjeri i vježbe.

Polaznici o seminaru:

"Zadovoljan sam izvođenjem seminara i velikim brojem primjera iz same prakse"
"Velika pohvala izvrsnoj predavačici, puno sam naučio"
"Odličan seminar, svima bih ga preporučila"
"Zanimljivo i poučno predavanje"
"Seminar je u potpunosti ispunio moja očekivanja"
"Predavačica je bila izvrsno pripremljena"

 

 

 

 

 

Organizator seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Raspored održavanja svih seminara potražite na www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close