U sklopu bjelovarskog Poslovnog uzleta okupljeni su poduzetnici imali priliku prisustvovali i besplatnim edukacijama koje je u protekle četiri godine od pokretanja Poslovnog uzleta pohodilo više od sedam tisuća poduzetnika. Tako su u srijedu nakon panel diskusije stručnjakinja za marketinšku strategiju Željka Tihomirović i Hrvoje Šarić, stručnjak za područje content marketinga, održali radionicu na temu marketinga i kreativnog razmišljanja.
Oboje dolaze iz Ohoho! digitalne agencije koja okuplja profesionalace i novinare s dugogodišnjim iskustvom u tiskanim, televizijskim, radijskim i online medijima što smatraju kvalitetnim preduvjetom u razumijevanju potreba svakog klijenta.
Na radionici je naznačeno da je marketing u prvom redu socijalni i upravljački proces te da se pod kreativnim marketingom smatra suvereno upravljanje analizom podataka, korisničkim iskustvom i produkt dizajnom. Dodali su i da se marketing temelji na kupcima koji su ključni element marketinškog sustava te da je jedna od stvari koje smatraju posebno važnima činjenica da nije mudro podcijeniti moć digitalnog marketinga. Bez obzira što osobno o tome mislite, o proizvodu i usluzi se na internetu ionako priča, pa je bolje biti dijelom te priče od početka. Internet općenito postaje popularnijim medijem od televizije, a u sklopu toga posebno se ističu društvene mreže.
Riječi je bilo i o šest elemenata za efikasan sadržaj, a oni podrazumijevaju osobnost, korisnost, konkretnost, vizualnu privlačnost, autoritativnost te mogućnost dijeljenja jer sadržaj koji je lako djeljiv doseže više i ostvaruje više. Ipak, prije svega valja postaviti dva najvažnija pitanja – što želimo reći i kako ćemo to reći.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu