Problem nelikvidnosti smatra se jednim od ključnih za hrvatsko gospodarstvo. Njegovi korijeni su samo djelomično ekonomski, a u značajnoj mjeri su sociološki i kulturološki i reflektiraju nizak nivo etičnosti u društvu. Vrijednosti i trendovi pokazatelja (ne)likvidnosti ukazuju da veliki broj poslovnih subjekata ima potrebu za provedbom operativnog i financijskog restrukturiranja kojim će poboljšati kvaliteta prodaje, likvidnost i solventnost, te kvaliteta novčanog toka.
Pronalaženje načina za poboljšanje likvidnosti u poslovanju poduzeća nije jednostavno. Postoje razni modeli i alati za segmentaciju tržišta prodaje, organizaciju prodajnih i financijskih poslovnih funkcija, sve u svrhu minimalizacije rizika naplativosti potraživanja od kupaca. Potrebno ih je razumjeti te adekvatno primijeniti i povezati u dobar sustav. Odabir modela i alata ovisan je djelatnostima, osobinama poslovnog subjekta, tržišnoj poziciji, povjesnim rezultatima, planovima za budućnost, i drugim kriterijima i okolnostima iz internog i eksternog okruženja.
Koji je cilj seminara?Cilj seminara je upoznati polaznike kroz dijalog i vježbe:
- kako se prikupljaju i analiziraju informacije iz internog i eksternog okruženja,
- kako se na temelju njih kreiraju i koriste modeli za segmentaciju tržišta prodaje (postojećih i potencijalnih kupaca, odabir tržišta i tržišnih niša, …)
- kako se mjere i minimiziraju rizici likvidnosti
- kako se izrađuju i provode planovi financijskog restrukturiranja.
Koje su teme seminara?
- Tehnike i alati u prikupljanju i analizi informacija iz eksternog i internog okruženja
- Kako se izrađuje sustav segmentacije tržišta prodaje (ocjena komercijalnog potencijala i ocjena financijskog rejtinga postojećih i potencijalnih kupaca te djelatnosti i lokacija, subjektivne ocjene, potporni indikatori, kreditni limit i kreditna marža, …)
- Kako se planira i mjeri likvidnost i ocjenjuju rizici nenaplativosti potraživanja (potreba za obrtnim sredstvima, trošak obrtnih sredstava, novčani jaz, pokazatelji likvidnosti, sintetički modeli mjerenja rizičnosti poslovanja – BEX, Altman, …)
- Što su ključne sastavnice financijskog restrukturiranja, kako se planira i provodi?
- Instrumenti prevencije i zaštite naplativosti potraživanja (kolaterali) te tehnike i koraci u naplati potraživanja.
Kome je seminar namjenjen? poduzetnicima, operativnim menadžerima, računovođama, financijašima, kontrolerima
Vaša investicija?
Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.
Za rane prijave do 20. 06. 2017. cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, potvrda o sudjelovanju i ručak.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 3.7. 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 3.7. 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O predavaču:Nikola Nikšić, savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni procjenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa.Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u inozemstvu na međunarodnim projektima a 12 godina kao menadžer u hrvatskim poduzećima – članicama međunarodnih grupacija (WLW, Bisnode), europskih tržišnih lidera na području upravljanja informacijama i ekonomske analitike. Uz operativni menadžment, dugi niz godina bavi se konzaltingom na području strateškog i financijskog menadžmenta; ekonomskom analitikom; te poslovnom edukacijom (više od 200 otvorenih i in-house radionica i predavanja).Dobitnik je nagrade Primus 2011., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja.Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera, Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj poduzetništva (Mali su veliki, Gazele, Poslovni uzlet, certificiranje poslovnih savjetnika u Hrvatskoj i inozemstvu, …). U tiskanim i virtualnim poslovnim medijima objavljuje članke s analizama i osvrtima na gospodarske aktualnosti.
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu