Znam teške ljude, u stvari jedino s takvima i radim.
Nikad neću zaboraviti odvjetnika koji me je doslovno gađao sa spisima kojima nije bio zadovoljan, ljutito eksplodirao kad bih napravio nešto krivo te mi redovito govorio da je nezadovoljan mojim radom.
Radim jedino s ljudima koji imaju jaku i zahtjevnu, u biti problematičnu osobnost.
Oni se čine teškima većini ljudi, no ja sam vrlo uspješan u radu s takvim ljudima i za takve ljude.
Ne zato što su meni manje teški, već koristim strategije koje ću ubrzo opisati. Izvor: purposefairy.com by Vishnus Virtues
Komunikacija sa ljutim i teškim klijentima
Sugeriram da se držite pritajeno i ne nađete se na putu svom šefu kojega je teško zadovoljiti i s kojim je teško raditi. Što vam se putovi rjeđe križaju, to ćete biti uspješniji u radu s teškim ljudima.
Oni zaista ne misle tako kako zvuče
Postoje ugodni, dobri i nježni načini komunikacije i oni agresivni, negativni i povređujući. Zašto teške osobe uvijek koriste ove druge? Potrebno je izostaviti omalovažavajući ton, sarkastične primjedbe te neprijateljstvo kojim takve osobe razgovaraju te pronaći prave emocije koje se u njima kriju. To nije osobno, koliko god željeli misliti da jest. Njihova teška osobnost i ponašanje su njihov, a ne vaš problem.
Kako bismo smanjili vrijeme i energiju koju trošimo na teške suradnike, važno je da se usredotočimo na svoje dužnosti, obaveze i posao. Obavljanje posla i rješavanje dnevnih obaveza će nam ostaviti minimalno prostora da se bavimo negativnošću suradnika koje je teško zadovoljiti.
Kako uspješno riješiti konflikte na poslu?
Pitajte za povratnu informaciju i moguća poboljšanja
Ako ste spremni za takvu komunikaciju i dosegli ste božanstvenu razinu razumijevanja teških ljudi, uvijek ih je dobro pitati kako možete poboljšati svoj rad i kako napraviti posao bolje. To će potaknuti teške ljude s kojima radite da vam postanu mentori te će samim time njihov pristup malo omekšati. Postat će ljubazniji u komunikaciji i počet će davati konstruktivne savjete i povratne informacije.
Ako je teški suradnik vaš šef ili vodeća osoba na projektu koji radite, radite onako kako vam oni kažu, bez pitanja. Ne pokušavajte biti pametni, kreativni niti išta slično. Samo ih pitajte što žele da napravite. Ili ako vam sami kažu, napravite tako i oni će biti jako zadovoljni. Napravit ćete posao točno onako kako su to oni zamislili i postat ćete dobar „radnik“ što vam donosi bodove za budućnost.
Ove strategije nisu lake. Zahtijevaju postizanje zen stanja unutar sebe kako biste se mogli nositi sa svom negativnošću vašeg šefa ili kolega. Stoga je važno kreirati okruženje podrške na poslu i izvan njega.
Strategija koja mi je bila jako korisna je ustrajanje u odnosu na agresivce na poslu. Pokušao sam nebrojene načine sklanjanja s puta i smanjenja interakcije s njima. Redovito se podsjećajte da će te situacije proći, pogotovo kad na vas viču ili se otresaju. Promišljate o svakom neugodnom susretu kao testu za vašu sposobnost da izdržite neugodne ljude i situacije i preživite.
I još je nešto jako važno. Teške osobe ako se ponašate ovako prema njima počnu biti toplije prema vama i počnu vam vjerovati. Postajete jedna od rijetkih osoba s kojom se slažu i koju toleriraju. Možete postati njihovi najdraži kolege od povjerenja, i tko zna, možda i prijatelji.
Vaša sposobnost toleriranja jakih i teških osobnosti kod ljudi može biti proporcionalna vašem uspjehu na poslu. Što ćete više napredovati susretat ćete se sa sve više takvih ljudi i sve težim osobnostima. Što ćete imati više strategija da se nosite s takvim osobnostima, postajat ćete im sve vredniji i sve uspješniji u svojoj karijeri.
Pročitaj više o ljutim i teškim klijentima OVDJE
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu