U ožujku je u Hrvatskoj prodano 5.420 novih putničkih vozila što je 31,6 posto više nego u istom mjesecu prošle godine kada ih je prodano 4.119, dok je u prva tri ovogodišnja mjeseca ukupno prodano 10.876 novih vozila, 19 posto više u odnosu na isto razdoblje 2016. kada se ta brojka zaustavila na 9.129 prodanih primjeraka, podaci su Promocije plus.
Najprodavaniji model ovogodišnjeg ožujka bila je Opel Astra koje je prodano 345 komada, slijede Renault Clio (290) i Ford Focus (251).
Od premium marki tijekom trećeg mjeseca hrvatski su kupci postali vlasnici i 8 Jaguara, 2 Porschea i jednog Maseratija.
Put do kupca pronašlo je i 236 Audija, 179 BMW-a i 119 Mercedesa.
Od siječnja do kraja ožujka najviše novih vozila, njih 1501, prodao je Volkswagen (VW), slijedi Škoda, članica istog koncerna, sa 1006 prodanih vozila, treći je Opel (953), potom Renault (893) i Suzuki (702).
Prema vrsti pogona, također za razdoblje od tri mjeseca, 41 posto prodanih vozila (4447) bilo je na benzinski pogon, 59 posto na na dizelski (6427). Prodana su tek dva električna vozila, ni jedan hibrid niti vozilo na LPG.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.lako za nove, napiši kolko je rabljenih uvezeno i registrirano u ova 3 mjeseca
zna li se, koliki je u tome udio kupnje Agrokorovih djelatnika na kredit
Uključite se u raspravu