U petak će u zagrebačkim trgovačkim centrima Point i Super Nova biti otvorene prve dvije trgovine europski maloprodajnog lanca Pepco na domaćem tržištu.
"Proljetna ofenziva" kompanije koja u 45 zemalja ima više od 6500 trgovina nastavit će se i tijekom svibnja otvaranjem trgovina u West Gate shopping cityju u Zaprešiću te Varaždinu, Koprivnici i Slavonskom brodu. Dugoročni plan za Hrvatsku bitno je ambiciozniji – u tri godine 75 trgovina, najvećim dijelom u gradovima s više od 10.000 stanovnika, a posao bi kroz njihove operacije na našem tržištu moglo, uvjeravaju, naći više od i pritom zaposliti više od 600 ljudi.
No, da će Hrvatska poslužiti kao idealna odskočna daska za proboj u ostatak regije Poslovnom je dnevniku još lani u listopadu potvrdio operativni direktor Pepco Croatia Tomislav Bekavac: "Ulazak na hrvatsko tržište prirodan je korak u daljnjem razvijanju brenda s obzirom da smo prisutni u pet država središnje Europe, Češkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj i Rumunjskoj. Hrvatsko tržište otvara široku perspektivu i potencijal s obzirom na solidan ekonomski rast. Smatramo da je to ujedno i dobra startna pozicija za širenje na ostale države regije", rekao je tada.
Sada naglašava da su pomno Pa birali svaku lokaciju ciljajući na gradove i trgovačke centre, budući da se taj model i u drugim zemljama pokazao dobitnim. Inače, u Pepcovim trgovinama prodaje se odjeća, proizvodi za uređenje doma, igračke…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu