U Eventimu naglašavaju kako nastoje osigurati najbolju moguću uslugu i ponudu za kupce zbog čega im rastu i operativni troškovi.
„Još kalkuliramo tako da naši korisnici naknadu ne osjete značajno te da ista bude u skladu s uslugama koje dobivaju. Naknada svakako neće biti veća od deset kuna.“ kazao je direktor Eventima, Damir Vranić.
Ističe kako naknadu uvode među zadnjima na tržištu, potaknuti trendom smanjenja prodajne provizije na ulaznice, povećanim zahtjevima za sigurnost online kupovine te potrebom da svoju uslugu održe na najvišoj mogućoj razini.
„U inozemstvu već postoji praksa naplate operativnih troškova, a ona ovisi o mnogo čimbenika. Naknada za obradu narudžbe ulaznica razlikuje se od zemlje do zemlje te se svaka tvrtka mora prilagoditi specifičnostima tržišta. Eventim također pokriva široki raspon događaja u inozemstvu pa korisnici njihovih usluga ne moraju platiti međunarodnu poštarinu, troškove međunarodnih bankovnih transakcija i dodatne troškove za kupnju ulaznica za događaje u inozemstvu“, napominje Damir Vranić.
Eventim uskoro planira predstaviti svoj loyalty program odnosno karticu Event.card. Detalji o loyalty programu uskoro će biti prezentirani široj javnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu