Hrvatske ceste odgodile su donošenje odluke o tome hoće li ili ne raskinuti ugovor za gradnju mosta kopno- Čiovo s Viaduktom do kraj ovog tjedna.
Ta odluka je trebala biti donesena jučer no, promjene na čelu Viadukta koje su se dogodile u petak donijele su novi moment u priči. U petak je naime Nadzorni odbor Viadukta prihvatio ostavke predsjednika i člana Uprave Joška Mikulića i Ive Jurića te je na mjesto direktora imenovan dosadašnji član NO-a Krešimir Mikulić. A novi direktor Viadukta spreman je ponuditi neko novo rješenje za problem dovršetka mosta koje su dosad nudili Mikulić i Jurić.
Sastanci ovaj tjedan
U Hrvatskim cestama su nam kazali da ih je nova Uprava Viadukta zamolila da im daju jednako vremena kao i njihovim prethodnicima kako bi obrazložili svoje mogućnosti i preporuke oko spornog projekta. Navode i da su zbog korektnosti pristali na taj zahtjev i pružit će stoga priliku Mikoliću da predloži svoje rješenje. Sastanci nove Uprave Viadukta s predstavnicima Hrvatskih cesta održat će se ovaj tjedan pa će konačno rješenje biti poznato u petak.
"Dajemo novoj upravi jednaku priliku kao i staroj da prezentira mogućnosti i svoje rješenje za dovršetak mosta", poručuju iz Hrvatskih cesta. Prijašnja Uprava Viadukta predložila je sredinom mjeseca Hrvatskim cestama 26. prosinac ove godine kao novi rok dovršetka mosta i tako prekršila obećanje da će biti pušten u promet 15. lipnja, prije početka turističke sezone. Most je prema ugovoru trebao biti gotovo do kraja prošle godine, no, zbog problema s nabavom čelične konstrukcije, koja čini polovicu svih radova na mostu, taj rok je probijen.
Problemi s konstrukcijom
U Hrvatskim cestama su zaprijetili da će razmotriti mogućnost raskida ugovora s Viaduktom kako bi dovršetak preostalih radova na mostu povjerili nekoj drugoj tvrtki. Sad već bivši predsjednik Uprave Viadukta Joško Mikulić kašnjenje u gradnji mosta je pak pravdao greškom u projektu zbog koje su morali izraditi novu tehnologiju temeljenja mosta i provoditi nova geomehanička istraživanja tla zbog čega su izgubili nekoliko mjeseci.
S druge strane, zbog poteškoća u poslovanje makedonske tvrtke Iskra koja je bila podizvođač radova na čeličnoj konstrukciji, dosad je isporučena svega jedna trećina te konstrukcije. Preostalih dvije trećine je naknadno ugovoreno s hrvatskim tvrtkama Đuro Đaković Industrijska rješenja i ZM Vikom. Hrvatske ceste su od Viadukta prošli tjedan zatražile da im dostavi dokaze odnosno ugovore s podizvođačima radova kako bi im dokazao da su dinamički plan dovršetka mosta prati i realan financijski plan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu