Hrvatska turistička ponuda i ove se godine uspješno predstavila na najvećem turističkom sajmu za široku publiku u Francuskoj – Salon Mondial du Tourisme u Parizu. Sajam je i ove godine posjetilo oko 130 tisuća posjetitelja, a predstavilo se 700 izlagača i čak 500 svjetskih turističkih destinacija, među kojima je Hrvatska ocijenjena jednom od destinacija s najvećim interesom posjetitelja. Osim Hrvatske turističke zajednice i njezina francuskog predstavništva, na sajmu su se predstavili i TZ Grada Zagreba te TZ Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije na štandu ukupne površine veće od 50 četvornih metara. Salon Mondial du Tourisme posljednjih je godina udružen sa specijaliziranim sajmom Destination Nature koji je posvećen aktivnom turizmu te su posjetitelji za cijenu jedne ulaznice mogli posjetiti dva sajma zbog čega je njihov interes u stalnom porastu.
Hrvatska turistička zajednica i njezino predstavništvo u Francuskoj predstavilo je i turističku ponudu zemlje s naglaskom na regiju Dubrovnik na sajmu Evaday. Riječ je također o sajmu za široku publiku koji je održan u organizaciji zračne luke Strasbourg. Hrvatska se od ove godine po prvi put našla na listi destinacija u koje je moguće otputovati izravnom zračnom linijom iz ove zračne luke. Naime, zračna kompanija Volotea, kojoj Hrvatska postaje jednom od ključnih destinacija, od svibnja uvodi izravnu zračnu liniju za Dubrovnik. Tim je povodom brojnim zainteresiranim partnerima s tržišta, ali i širokoj publici predstavljena hrvatska turistička ponuda uz organiziranje nagradne igre za posjetitelje sajma s nagradnim putovanjem u Hrvatsku.
Kako bi potaknuli dolaske iz svih francuskih regija iz kojih postoje izravne zračne linije, Predstavništvo HTZ Francuska predstavilo se i na radionici u Nici koju je zračna luka organizirala za brojne regionalne agente i organizatore putovanja iz regije Alpes Maritimes. Predstavništvo HTZ Francuska predstavilo se zajedno s nacionalnom zračnom kompanijom Craotia Airlines, kako bi se promovirali dolasci iz ove visoke potentne francuske regije, posebice u razdobljima pred i posezone. Dolasci s francuskog emitivnog tržišta u stalnom su porastu. Posebno su značajna povećanja dolazaka u selektivnim turističkim oblicima, najviše u segmentu nautike, kulturnog i aktivnog turizma, odnosno u razdoblju pred i posezone kada francuski turisti putuju u velikom broju. Dodatan poticaj predstavlja i najava četiri nove redovne linije s polascima iz francuskih gradova Bâle – Malhousea, Marseillea, Strasbourga i Toulousea pa se tako u sljedećim godinama očekuje dodatan porast dolazaka i noćenja s ovog važnog emitivnog tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu