Prijevoznici nemaju na koga prebaciti povećane troškove nego na korisnike usluga – naručitelje prijevoza, koji će stoga podizati cijene proizvoda i usluga te će nam svima rasti životni troškovi.
"Ovo je samo nastavak trenda povećanja troškova prijevoza jer je gorivo u posljednjih godinu dana poraslo dvadesetak posto, a s povećanjem cestarina od pet posto ukupni troškovi prijevoza porast će za 5 do 10% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Ova odluka nikako ne ide u prilog povećanju sigurnosti ukupnog prometa na cestama jer umjesto da se veći dio prijevoza događa na autocestama, ovako se dodatno potiče prijevoznike da koriste neprikladne alternativne ceste bez naplate, pri čemu se prijevoz tereta i putnika događa sporije, uz smanjenu sigurnost te uništavanje državnih cesta", mišljenja je potpredsjednica HGK za graditeljstvo, promet i veze Mirjana Čagalj.
"Prijevoznici su iznenađeni ovakvom odlukom jer im je obećano da se neće povećavati cijena cestarina koje su ionako među većima u Europi, nego da će se restrukturiranjem državnih koncesionara i novim modelima naplate na autocestama u RH pokušati optimizirati njihovo poslovanje", rekao je predsjednik Udruženja cestovnoga teretnog prometa HGK Darko Vukadinović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dignut će cijene bez obzira na višt prijevoznika tj npr Poljake koji spuštaju cijene?
Uključite se u raspravu