Tekst napisan nekim od ružnijih fontova zaokupit će pažnju onoga koji ga čita jer će slova teže raspoznavati i morat će biti jače koncentriran.
Ako želite da ljudi stvarno obrate pažnju na ono što ste im napisali u, primjerice, mailu onda bi bilo najbolje da za font izaberete neki ružni font poput Comic Sansa ili Monotype Corsive, prenosi N1.
Kada dobijete tekst napisan u nekim od ružnijih fontova automatski ćete na njih biti koncentriraniji jer ćete ih teže čitati. Kada nešto na taj način privuče vašu pažnju to automatski znači da ćete i bolje razumjeti ono što je napisano.
Ova se tvrdnja temelji na istraživanju psihologa sa Sveučilišta Princeton koji je studentima podijelio tekstove napisane ružnim i lijepim fontom. Oni koji su dobili tekst napisan ružnim fontom bolje su riješili testove koji su se odnosili na pročitano.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu