Što je sve potrebno za uspješne, personalizirane i mjerljive kampanje digitalnog marketinga?
S kojim digitalnim alatima možete prenijeti pravu poruku u pravom trenutku pravoj osobi?
Kako nas ekstremno napredni i moćni alati koje možemo koristiti u marketinškim kampanjama mogu učiniti uspješnima?
Odgovore na ova pitanja potrebno je znati i dati odmah ako ste digitalno pristuni u bilo kojem obliku jer je 2017. godina za sve nas pripremila nove izazove koje će savladati samo oni koji imaju znanje.
Sada je i službeno da prema brojnim istraživanjima provodimo više vremena na mobilnim uređajima nego pred televizijskim ekranom ili računalom. Čak 95 posto mladih u Hrvatskoj pristupa internetu putem smartphonea, a već ove godine pojedini veliki brandovi u našoj zemlji napravili su znatan iskorak što se tiče internet marketing oglašavanja.
U tijeku su upisi Mirakulove Internet Marketing Akademije koja će s predavanjima započeti 17. ožujka. Saznajte kako napraviti nepobjedivu digitalnu strategiju i učite od najboljih.
Program se sastoji od 8 redovnih modula, ukupnog trajanja 72 nastavna sata te 2 izborna modula, u trajanju dodatnih 16 nastavnih sati, a održat će se od 17. ožujka do 22. rujna 2017. godine.
Pregled programa po modulima:
MODUL 1 (17. ožujka 2017.)
Integrirana marketinška komunikacija
MODUL 2 (7. travnja 2017.)
Internet marketing
MODUL 3 (27. travnja 2017.)
Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta
MODUL 4 (18. i 19. svibnja 2017.)
SMM – Marketing na društvenim mrežama
MODUL 5 (8. lipnja 2017.)
Google AdWords – osnovni modul
MODUL 6 (30. lipnja 2017.)
Google AdWords – napredni modul
MODUL 7 (7. rujna 2017.)
SEO – Optimizacija web stranica za tražilice
MODUL 8 (22. rujna 2017.)
Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta
MODUL 9 – IZBORNI
Mobilni marketing
MODUL 10 – IZBORNI
Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje
Mirakul Edukacijski centar do sada je iz područja Internet marketinga educirao preko tisuću polaznika iz vodećih hrvatskih tvrtaka i institucija, a prosjek ocjena svih seminara je iznad 4,5 – što je dokaz ispunjenih očekivanja polaznika.
Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – kongresni centar Plaza Event Centar
Upisi traju do 15. ožujka, a svoje mjesto možete rezervirati već sada.
Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.