Danac Kasper Rorsted, od lanjskog listopada na čelu njemačkoga proizvođača sportske opreme Adidas, vjeruje da će tvrtka do 2020. ispuniti svoj strateški petogodišnji plan, obzirom i na rekordnu dobit ostvarenu prošle godine.
Povećanje profita za 60,5 posto i probijanje čarobne granice od milijarde eura na 1,02 milijardi, posljedica je dvaju velikih natjecanja – Europskog nogometnog prvenstva u Francuskoj i Olimpijskih igara u Rio de Janeiru u Brazilu, koja su izazvala i jagmu za majicama, dresovima, tenisicima i ostalim "gadgetima" s tri pruge. I operativna dobit je bolja za 41 posto – 1,5 milijardi eura, dok su prihodi od 19,3 milijardi eura 14 posto veći nego preklani.
Osnovni brend Adidas rastao je najviše, 16,6-posto, dok je britanski Reebok, "njemački" od 2005., napredova 1,1 posto S takvim 'vjetrom u leđa' kompanija će se lakše usmjeriti na po Rorstedu ključne digitalizaciju i e-trgovinu, koju bi do 2020. htjeli povećati na 4 milijarde eura godišnje, navodi Reuters. Adidas će razvijati i 3D printanje (hoće li na taj način 'doštampavati' i rukom rađene lopte, ostaje upitno, op.a.), a poradit će i na, kako je opisao novi šef, "korporativnoj kulturi i učinkovitosti, te pojednostavljenju poslovnih procesa".
Rorsted je dosad bio izvršni direktor u njemačkom kozmetičko-kemijskom divu Henkelu, a u Adidasu je naslijedio dugogodišnjeg predsjednika Herberta Hainera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu