Tri mjeseca nakon uvođenja novog korporativnog logotipa, Dalmacijavino je predstavilo potpuno novi izgled svih svojih proizvoda. Naslanjajući se na novu priču o brendu Dalmacijavina koja kaže 'Pomalo…' osmišljene su i dizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i Pipi.
Tako je i lajtmotiv na svim etiketama vina i većine jakih alkoholnih pića ilustracija izvedena u tušu (tzv. kroki).
„Suvremenim izgledom i povećanjem kvalitete naših proizvoda želimo se ponovo pozicionirati kao značajan proizvođač koji posluje u skladu s trendovima na tržištu. Vjerujem da će novi vizualni identitet naše nekadašnje kupce podsjetiti, a one nove pozvati da probaju i uvjere se u njihovu izvrsnost“, izjavio je Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Dalmacijavina. „Proizvode s novim vizualnim identitetom na tržište ćemo uvoditi postupno, kako se budu trošile zalihe proizvoda u dosadašnjem pakiranju. Planiramo da puni asortiman bude dostupan do Uskrsa.“
Dizajn nove etikete za Pipi, jedno od najpoznatijih pića prošlih vremena, zadržao je prepoznatljivi retro stil.
Ilustraciju za novu Pipi napravio je Mads Berg, jedan od najboljih svjetskih ilustratora, poznat po art deco stilu i vintage grafikama.
Novi proizvodi: Kvasina barrique i Pošip
Predstavljena je Kvasina barrique, koja će se na tržištu pojavljivati svake tri godine u ograničenim količinama. Kako bi osigurali najvišu kvalitetu proizvoda, kvasina od grožđa visoke kvalitete ležat će tri godine u barrique bačvama u podrumima vinarije Dalmacijavina u Drnišu.
Dalmacijavino je na tržište vratilo Faros, vrhunski plavac mali, koji će uz Merlot barrique upotpuniti ponudu vrhunskih crnih vina. Predstavljen je i hvarski Pošip, a u premium segment uvode se Dalmatinska travarica i Vecchia.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Izrazito loše rješenje s aspekta suvremenog, naprednog potrošača. Dizajn je rađen za one druge!
Meni se ne sviđa što se naglašava suvremenost …ovo je retro stil, s naglaskom na ženstvenost,
da ne velim seksualnost i sladunjavost pića…..
To će piti djeca.
Memi izgleda lijepo i moderno jedino sumnjam da je kvalitetnije nego orginal
Uključite se u raspravu