Počevši od iduće godine, korisnici YouTubea više neće moći 'preskakati' kraće formate reklama kao što to sada čine.
YouTube će tako ukinuti reklame od 30 sekunde, koje sada nakon proteka šest sekundi nude "preskoči" gumb. Umjesto njih uvest će reklame u trajanju od 15 i 20 sekundi, ali uz jednu razliku:
Kako piše Campaign, gumba za zatvaranje reklame neće biti, već će ju korisnici morati odgledati do kraja, odnosno svih 15 ili 20 sekundi, a ne samo šest sekundi kao do sada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu