BMW 320d najtraženiji je automobil na Njuškalu, najvećem internetskom oglasniku u Hrvatskoj.
Na drugom mjestu je Audi A4, a na popisu je od modela tvrtke iz Ingolstadta još i manji A3.
Zanimljivo je primijetiti da su svi najtraženiji pojmovi na popisu njemački auti, osim jednog – a riječ je o motociklu, Vespi. To ide u prilog raširenoj predrasudi da hrvatski kupci najviše cijene njemačke aute.
Još jedna predrasuda je da je Volkswagenov Golf kod nas pojam za auto. Međutim, ovdje je Golf, i to "petica", tek na trećem mjestu, a na popisu su još i Golf 4 i 3. Aktualni Golf je, da podsjetimo, "sedmica", ali ni nje, kao ni starijeg Golfa 6, uopće nema u prvih 10 najtraženijih pojmova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu