Vještina govorništva i javnog nastupa

Autor: Poslovni.hr , 17. veljača 2016. u 10:25
Foto: Fotolia

Kako biti vješt govornik? Možete li osvojiti publiku?

Bilo da ste profesor na fakultetu ili predavač na kongresu, voditelj tima ili odjela, prezentirate novi projekt potencijalnim ulagačima ili branite budget pred upravom ili direktorom poduzeća, držite politički govor ili vodite raspravu u sudnici, vaš uspjeh u konačnici ovisi o vašoj vještini govorništva i javnog nastupa.

Sigurno ste  i Vi čuli priču o ljudima koji su rođeni govornici i onima koji to jednostavno ne znaju. 

Dobroga govornika čini prije svega uvjerenost u ono što govori, nakon toga usklađenost stavova i onoga što govori, onda dolazi tehnička vještina i uvježbavanje, a tek na kraju navodni talent.

Ako već morate govoriti, zašto u tim poslovnim situacijama biti loš? Zašto se bojati javnog nastupa? Zašto biste se kao govornik morali sramotiti?

Biti dobar prezentator i uspješan govornik nije pitanje talenta i veličanstvenog znanja, nego vježbe i volje. Upravo to ćete naučiti na ovom seminaru. Ako želite postati govornik, koji iz rukava može pripremiti kvalitetan govor i poslovnu prezentaciju, onda je ovo seminar za Vas.

Polaznici seminara će naučiti:

  • kako održati kvalitetan kratki govor bez pripreme
  • koje su strukture javnog govora i kratkih poruka i njihova primjena
  • modeli strukturiranog govora i kako ih koristiti
  • kako jednostavno i brzo pripremiti poslovnu prezentaciju
  • polaznici će osjetiti izazove kvalitetnog govora i ući u tajne verbalne i neverbalne komunikacije 

Teme seminara

  • Što je javni govor
  • Komunikacija s publikom
  • Osnove govora tijela
  • Djelovanje riječi
  • Struktura govora
  • Priprema za nastup
  • Osnovni modeli poslovne prezentacije
  • Kako reći samo ono što želimo
  • Kako pripremiti PP prezentaciju
  • Praktični savjeti
  • Uvježbavanje govora pred drugim sudionicima

Seminar je namijenjen:

Svima koji drže javne govore i prezentacije za suradnike, klijente, šefove ili nadzorni odbor. Seminar je iznimno koristan managerima koji u svojem poslu moraju držati govore i prezentacije, ili nastupaju u javnim medijima. Seminar je izrazito praktičan. Bez puno okolišanja se ulazi u srž govora i sudionike se priprema da već sutra održe kvalitetniju prezentaciju. Trener svakom sudioniku nudi i poslije seminarsku pomoć u pripremi prezentacije ili govora.

Vaša investicija:

 Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn  + pdv.

Za rane prijave cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + pdv.

 U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje na seminaru molimo da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati prije održavanja seminara na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O treneru: Vinko Vukadin – više od 20 godina aktivni poslovni trener, mr. teologije i mr. filozofije, bio je član uprave Merkur osiguranja, predsjednik uprave UNIQA osiguranja, direktor UNIQA Human Ressources u Beču, direktor banke Bankhaus Krentschker Co&AG. Aktivno je izgradio nekoliko prodajnih organizacija i educirao na stotine prodavača i voditelja prodaje. Licencirani trener za INSIGHTS-MDI,  tipološki alat za razvoj prodaje managementa. Završio je leadership školovanje i ima diplomu Brian Tracy Corporate University. Dugogodišnji trener prodaje, pregovaranja, prezentacijskih vještina, tipologije i razvoja tima. Posebice se ističe kao savjetnik i kreator komunikacijskih poruka vodećih političkih stranaka u Hrvatskoj i regiji, sa naglaskom na komunikacijske vještine, vježbe za politički nastup i učinkovit javni govor. Stručni suradnik časopisa "Poslovni savjetnik" i "Pro mente", autor knjige "Eros prodaje". Na seminarima koristi majeutički pristup kao osnovu jednostavnog učenja, a u vježbama koristi igre METALOG.  Neki od klijenata: Agrokor, Croatia osiguranje, Unicredit BiH, Sberbank, Kent banka, Wuestenrot, UNIQA, Autokuća Zubak, Splitska banka, Plinacro, Croatia airlines…


ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

O NAMA

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close